• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
21

افزون بر سه میلیارد تومان طرح عمرانی در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 11755
  • 05 شهریور 1399 - 12:16
افزون بر سه میلیارد تومان طرح عمرانی در شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

به گفته سرپرست فرمانداری شهربابک به ارزش بیش از سه میلیارد تومان طرح عمران شهری در هفته دولت دراین شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.  قاسم شمسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: به مناسبت هفته دولت در شهر جوزم و برای میدان شهرداری آن، سنگ فرش معابر و فضا سازی اطراف رودخانه […]

به گفته سرپرست فرمانداری شهربابک به ارزش بیش از سه میلیارد تومان طرح عمران شهری در هفته دولت دراین شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 قاسم شمسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: به مناسبت هفته دولت در شهر جوزم و برای میدان شهرداری آن، سنگ فرش معابر و فضا سازی اطراف رودخانه این شهر اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در شهر دهج شهربابک نیز فاز یک  پارک مسافر با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از درآمدهای شهرداری و پارک احمدیه شهر دهج با مشارکت ۵۰ درصدی خیر حاج علی احمدی و شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

شمسی از بهره برداری سیستم پایش تصویری و امنیتی ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در دهج یاد کرد و اظهار داشت: آسفالت معابر این شهر نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

وی به افتتاح  مسجدی با هزینه شخصی یک خیر در روستای عباس آباد دهج اشاره کرد و بیان داشت: سردرب گلزار شهدا و دروازه قرآن شهر دهج با پیش بینی اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و آسفالت معابر و روشنایی بلوار ولایت شهر جوزم با پیش بینی اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

سرپرست فرمانداری شهربابک افزود: سالن چند منظوره روستای آفکوئیه خبر با تخصیص  ۹۰۰ میلیون تومان و فاز اول پارک کوهستان روستای دربیدوئیه با وسعت پنج هزار متر مربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و دفتر امور روستاها کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: پروژه آسفالت بلوار شهدای خیبر شهر خاتون آباد با ۱۰ هزار متر مربع آسفالت و ۳۰ هزار متر مربع زیرسازی با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11755
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.