• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
امام جمعه سیرجان:

اقتصاد مردم در بودجه سال آینده به‌خوبی دیده شود

  • کد خبر : 9004
  • 23 آذر 1398 - 11:46
اقتصاد مردم در بودجه سال آینده به‌خوبی دیده شود

امام جمعه سیرجان گفت: در بودجه سال آینده اقتصاد مردم و فرهنگ جامعه به‌خوبی دیده شود. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دولت بودجه سال ۹۹ را به مجلس تحویل داد و این نمایندگان هستند که باید در لوایح بودجه، اقتصاد مردم و فرهنگ جامعه را بیشتر ببینند اگر دربخش‌های فرهنگی و […]

امام جمعه سیرجان گفت: در بودجه سال آینده اقتصاد مردم و فرهنگ جامعه به‌خوبی دیده شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دولت بودجه سال ۹۹ را به مجلس تحویل داد و این نمایندگان هستند که باید در لوایح بودجه، اقتصاد مردم و فرهنگ جامعه را بیشتر ببینند اگر دربخش‌های فرهنگی و اقتصادی با برنامه‌ریزی و خوب حرکت کنیم قطعا مشکلات کم می‌شود و نابسامانی‌های فرهنگی هم برطرف می‌شود.

امام جمعه سیرجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: راهبردها و راهکارهای ارئه‌شده در گام دوم راهگشاست و به علم و پژوهش توصیه و تاکید شده است که باید در این مسیراقدام جدی شود.

وی خاطرنشان کرد: شرط اول هر نامزد انتخاباتی تقوا و اخلاق‌مداری است و رقابت سالم در گرو برادری، حفظ حرمت رقیب و پرهیز از توهین و بداخلاقی است و به این مهم توجه کنیم که مردم نقش اصلی برگزاری انتخابات و سرنوشت کشور و نظام را رقم می‌زنند و مسئولان زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم کنند.

خطیب جمعه سیرجان تصریح کرد: در مجلس آینده، تمام تلاش‌ها باید به سمت و سوی حاکمیت یک مجلس انقلابی باشد چراکه این مجلس بنای اول در گام دوم را دارد و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در تراز بیانیه گام دوم باشد.

وی بر لزوم هوشیاری و بصیرت مردم تاکید کرد و افزود: شرایط فعلی خیلی حساس است و همه نقشه‌ها، توطئه‌ها و تشدید فشارهای روانی، رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی دشمنان برای ناامیدی قشرهای مختلف مردم است و دشمن در صدد است مردم را رو در روی حاکمیت قرار دهد و امروز همه ما وظیفه داریم همچنان بصیرت و وحدت خود را در مسیر خط ولایت حفظ کنیم تا دشمن را شکست دهیم.

وی به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و ابراز داشت: این وحدت عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد و این روند بعد از انقلاب نیز ادامه داشته و دارد که نقش مهمی در پیشرفت کشور و اتحاد و وحدت در زمینه‌های علمی داشته است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.