• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
معاون استاندار کرمان:

بازگشایی مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت/ حضور در کلاس‌ها اختیاری است

  • کد خبر : 11165
  • 22 اردیبهشت 1399 - 10:19
بازگشایی مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت/ حضور در کلاس‌ها اختیاری است

معاون استاندار کرمان گفت: مدارس در استان کرمان از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری تا ۲۷ خردادماه باز خواهند بود. محمدصادق بصیری در ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا به مصوبات ستاد ملی و مصوبه ستاد استانی در خصوص بازگشایی مدارس اشاره کرد و بیان داشت: طبق مصوبات ستاد تمامی مدارس رسمی آموزش و پرورش در استان […]

معاون استاندار کرمان گفت: مدارس در استان کرمان از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری تا ۲۷ خردادماه باز خواهند بود.

محمدصادق بصیری در ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا به مصوبات ستاد ملی و مصوبه ستاد استانی در خصوص بازگشایی مدارس اشاره کرد و بیان داشت: طبق مصوبات ستاد تمامی مدارس رسمی آموزش و پرورش در استان کرمان از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری تا ۲۷ خردادماه باز خواهند بود.

وی افزود: این بازگشایی برای دانش‌آموزانی است که اشکال درسی داشته و تمایل به حضور در مدرسه را دارند و حضور در کلاس‌ها به صورت کاملاً اختیاری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: هدف آموزش و پرورش از این مصوبه کمک به دانش‌آموزانی است که نتوانسته‌اند به صورت مجازی از شیوه‌های آموزشی استفاده کنند.

بصیری در بخشی از سخنان خود به برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان اشاره کرد و یادآور شد: بر طبق اعلام ستاد شهرستان‌های کم خطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند مراسم شب‌های قدر را برگزار کنند اما در مراکز استان‌ها و سایر شهرستانهای در معرض خطر با همکاری صدا و سیما این مراسم ضبط و پخش خواهد شد و مردم می‌توانند در منازل خود این مراسم را مشاهده و استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری مراسم شب‌های قدر در شهر کرمان سپاه و شهرداری پیشنهاداتی داده‌اند که بعد از بررسی در خصوص آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

بصیری به بازگشایی مراکز بوم‌گردی اشاره کرد و افزود: در ارتباط با بازگشایی مراکز بوم‌گردی استان قرار است تا سازمان میراث فرهنگی لیستی از بوم گردی‌های مورد تأیید را به دانشگاه علوم پزشکی ارائه کند ضمن اینکه ستاد تابع نظر و تصمیمات مراجع پزشکی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: برخی ادارات تقاضای اتمام دورکاری کارمندان خود را داشته‌اند لذا به ادارات مجوز داده شده تا در صورت لزوم از تمامی نیروهای خود استفاده کنند ضمن اینکه اگر قرار باشد مدیران با دورکاری کارمندان موافقت کنند اولویت با افراد مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11165

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.