• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

باشگاه گل گهر سیرجان آماده میزبانی از لیگ برتر

  • کد خبر : 5092
  • 24 تیر 1398 - 20:03
باشگاه گل گهر سیرجان آماده میزبانی از لیگ برتر

به گفته مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان، این باشگاه فرهنگی و ورزشی با وجود مجموعه بزرگ گل‌گهر و امکانات آن به یک باشگاه کاملا مجهز تبدیل شده و آماده برگزاری رقابت های لیگ برتر است . جمشید ملارحمن در دیدار با تیم فوتبال و کادر اجرایی باشگاه فرهنگی، ورزشی گل گهرسیرجان افزود: مجموعه […]

به گفته مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان، این باشگاه فرهنگی و ورزشی با وجود مجموعه بزرگ گل‌گهر و امکانات آن به یک باشگاه کاملا مجهز تبدیل شده و آماده برگزاری رقابت های لیگ برتر است .

جمشید ملارحمن در دیدار با تیم فوتبال و کادر اجرایی باشگاه فرهنگی، ورزشی گل گهرسیرجان افزود: مجموعه بزرگ ورزشی گل گهر سیرجان با امکاناتی از جمله سالن بدنسازی، استخر، سونا و زمین چمن برای حضور قدرتمتد این تیم فوتبال در لیگ برتر کشور آماده شده است.
وی اظهار داشت: انتظار می‌رود تیم فوتبال گل گهر سیرجان با مربیگری حرفه‌ای وینگو بگوویچ و چیدمان مطلوب این تیم و با برنامه زمان‌بندی مشخص بتواند به نتایج عالی و در خور شأن مردم سیرجان و استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور دست یابد.
ملارحمان همچنین در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان نیز گفت: گروه‌های فنی و مهندسی، عمرانی و پیمانکاری شرکت گل گهر به صورت گسترده و با تمام توان در حال فعالیت هستند و کار تکمیل و آماده سازی ورزشگاه با سرعت در حال پیشرفت است.
وی همچنین از زحمات مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به علت آماده‌سازی این تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتبال کشور تقدیر و بر حمایت قاطعانه و همه جانبه از عوامل باشگاه و تیم فوتبال تاکید کرد.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی گل‌گهر به همراه سرمربی این تیم فوتبال با ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر پیرامون آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم و تکمیل ورزشگاه برای مسابقات لیگ برتر دیدار و گفت و گو کردند.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با قهرمانی در لیگ دسته یک کشور جواز حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال را کسب کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.