• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
رییس مرکز ملی فرش ایران:

بافندگان فرش تحت پوشش بیمه روستائی و عشایری قرار می‌گیرند

  • کد خبر : 9402
  • 01 دی 1398 - 12:56
بافندگان فرش تحت پوشش بیمه روستائی و عشایری قرار می‌گیرند

رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته جهت بیمه قالی‌بافی بافندگان، این عزیزان می‎‌توانند از این پس تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی قرار گیرند و در بحث درمان هم تحت پوشش بیمه سلامت باشند. فرشته دستپاک شامگاه شنبه ۳۰ آذرماه در نخستین جشنواره فرش دستباف راور اظهار کرد: علی رغم […]

رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته جهت بیمه قالی‌بافی بافندگان، این عزیزان می‎‌توانند از این پس تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی قرار گیرند و در بحث درمان هم تحت پوشش بیمه سلامت باشند.

فرشته دستپاک شامگاه شنبه ۳۰ آذرماه در نخستین جشنواره فرش دستباف راور اظهار کرد: علی رغم اینکه استان کرمان قدمت دیرینه ای دارد اما متاسفانه این استان موزه فرش ندارد که باید این موضوع در دستور کار استان قرار گیرد.

رییس مرکز ملی فرش ایران افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته جهت بیمه قالی‌بافی بافندگان، این عزیزان می توانند از این پس تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی قرار گیرند و در بحث درمان هم تحت پوشش بیمه سلامت باشند.

دستپاک تصریح کرد: در دیداری که با سفیر چین در ایران داشتم، وی سفیر فرش دستباف ایران خواهد بود و برای فرش های راور و کرمان هم بازاریابی خواهد کرد.

همچنین حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در هر بخش صنعت فرش سودآور است، گفت: مسوولان باید با پرداخت تسهیلات از فعالان صنعت فرش حمایت کنند.

وی خواستار تولید فرش با کیفیت با مصالح مرغوب شد تا در فروش و بازاریابی موفق تر باشد.

به گزارش ایسنا، در این جشنواره از تمبر یادبود نخستین جشنواره فرش دستباف راور نیز رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9402

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.