• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رییس سازمان صمت شمال استان کرمان:

باید با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی برخورد شدید صورت گیرد

  • کد خبر : 10499
  • 13 اسفند 1398 - 12:26
باید با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی برخورد شدید صورت گیرد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد: معمولا در شرایط بحرانی، دو درصد از فعالان صنوف سوءاستفاده می کنند و ۹۸ درصد بقیه نیز چوب آن را می خورند لذا باید با احتکارکنندگان در این شرایط برخورد شدید صورت بگیرد. مهدی حسینی نژاد امروز سه شنبه ۱۳ اسفندماه در جلسه بررسی وضعیت […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد: معمولا در شرایط بحرانی، دو درصد از فعالان صنوف سوءاستفاده می کنند و ۹۸ درصد بقیه نیز چوب آن را می خورند لذا باید با احتکارکنندگان در این شرایط برخورد شدید صورت بگیرد.

مهدی حسینی نژاد امروز سه شنبه ۱۳ اسفندماه در جلسه بررسی وضعیت تامین و توزیع و ماسک و دیگر اقلام بهداشتی و ضدعفونی در استان کرمان اظهار کرد: این جلسه را به منظور کمک به تامین، تولید و واردات لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده در مقابله با کرونا است تا گوشه ای از نیازهای مردم را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه واحد تولیدکننده ماسک در استان کرمان نداریم، افزود: در استان واحد تولیدکننده شوینده داریم و می خواهیم ظرفیت را افزایش بدهیم و به واحدهایی که امکان تامین این اقلام را دارند، کمک کنیم تا نیاز مردم تامین شود.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه تشکیل واحدهای جدید نیز دنبال می شود، تصریح کرد: قیمت ماسک ۲۰۰ تومانی به ۶۰۰۰ تومان رسیده که این مسئله به دلیل احتکار، کمبود و … اتفاق افتاده و علاوه بر مشکلات افزایش قیمت و تولید، این اقلام پیدا نمی شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد: معمولا در شرایط بحرانی، دو درصد از فعالان صنوف سوءاستفاده می کنند و ۹۸ درصد بقیه نیز چوب آن را می خورند لذا باید با احتکارکنندگان در این شرایط برخورد شدید صورت بگیرد.

وی افزود: قانون به اتحادیه ها و واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی در قیمت گذاری اختیاراتی داده و بخش زیادی از مسائل مربوط به خود ماست و باید با سودجویان برخورد شود که در این زمینه از دستگاه های امنیتی کمک می گیریم.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه سودجویی برخی افراد به مردم، واحدهای صنفی و نظام ضربه می زند، گفت: همه از ما مطالبه دارند و همه ما یک تیم هستیم و باید تلاش کرده و به لحاظ منطقی میزان تولید و توزیع را اعلام و اقدام کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه اکنون مشکل در این است که منطق تولید و توزیع و شرایط موجود با هم همخوانی ندارد و باید با افرادی که سوءاستفاده و احتکار کرده برخورد شود اظهار کرد: ما می خواهیم ببینیم مشکل استان را چگونه می توانیم با همفکری حل کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10499
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.