• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
امکانات گل گهر از تمام تیم های لیگ بهتر است؛

بایرامی: آقای دایی و آقای برانکو، به سیرجان بیایید!

  • کد خبر : 7362
  • 15 مهر 1398 - 9:07
بایرامی: آقای دایی و آقای برانکو، به سیرجان بیایید!

مهرداد بایرامی می گوید باشگاه گل گهر سیرجان از وضعیت مالی بسیار خوبی بهره مند است و مربیان بزرگ می توانند به اینجا بیایند. مهرداد بایرامی مهاجم تیم گل گهر سیرجان درباره دیدار با استقلال گفت: به نظر من تیم ما خیلی خوب بازی کرد، استقلال تیم پرمهره ای است. ما یک جا هم شانس […]

مهرداد بایرامی می گوید باشگاه گل گهر سیرجان از وضعیت مالی بسیار خوبی بهره مند است و مربیان بزرگ می توانند به اینجا بیایند.

مهرداد بایرامی مهاجم تیم گل گهر سیرجان درباره دیدار با استقلال گفت: به نظر من تیم ما خیلی خوب بازی کرد، استقلال تیم پرمهره ای است. ما یک جا هم شانس پیروزی داشتیم اما توپ تبدیل به گل نشد و در یک صحنه گل خوردیم و باختیم. اما به هر حال فوتبال است و فکر نمی کنم این نتیجه در تهران خیلی هم بد باشد.

وی با اشاره به اخراج وینکو بگوویچ اظهار داشت: سال اولم بود که با ایشان کار می کردم، ایشان سیرجان را صاحب تیم لیگ برتری کرد و ما هم خیلی چیزها از او یاد گرفتیم. به هر حال ما بازیکنان هم در این نتایج مقصر بودیم و فقط آقای وینکو بگوویچ نبودند. به هر حال این تصمیم باشگاه است و ما بازیکنان هم احترام می گذاریم.

مهرداد بایرامی درباره باشگاه گل گهر نیز گفت: گل گهر یکی از باشگاه های بسیار خوب از لحاظ امکانات است؛ لباس، مسائل مالی، زمین تمرین، هتل و… همه چیز اینجا فراهم است و ذهن بازیکن و مربی فقط به فوتبال معطوف می‌شود، مشکل از ماست که نتیجه نگرفتیم، البته زمان زیاد است و جبران می‌کنیم. فراموش نکنید که ما از لیگ یک آمده ایم و یک مقدار تجربه تیم و باشگاه پایین است، در مجموع باید تلاش کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم چون حیف است که گل گهر در لیگ برتر نباشد.

مهاجم تیم گل گهر در خصوص شرایط خودش در سال های اخیر نیز توضیح داد: پارسال سپیدرود از نظر فوتبالی خیلی به من کمک کرد، من از شرایط روحی خوبی برخوردار نبودم اما آقای کریمی و دست نشان خیلی به من کمک کردند. دو سال پیش در تبریز شرایط خوبی نداشتم و تمرکزم پایین بود. الان از شرایط خودم خیلی راضی هستم. بعد از سپیدرود هم شاید خیلی گل نزده باشم اما اینجا واقعا فضای خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به علاقه اش نسبت به تیم تراکتور گفت: تراکتور یکی از پرهوادارترین و بهترین تیم ‌هاست، آن تیم را مردم و آقای زنوزی حمایت می‌کنند و فکر می‌کنم تمام فوتبالیست های ایران آرزو داشته باشند در این تیم بازی کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

مهرداد بایرامی در پایان راجع به سرنوشت سرمربی تیم گل گهر نیز عنوان کرد: مربی هر امکاناتی بخواهد اینجا فراهم است، اینجا از لحاظ امکانات از تمام باشگاه های ایران یک سر و گردن بالاتر است و من از مربیان بزرگ دعوت می کنم که برای مربیگری به سیرجان بیایند چون دغدغه‌ای به جز بازی و تمرین نخواهند داشت. آقای دایی، برانکو و… همگی مربیان بزرگی هستند و یک بار دیگر هم می گویم که بدون ترس به سیرجان بیایند و فکر نکنند چون این تیم تازه به لیگ برتر آمده شرایطش خوب نیست.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7362

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.