• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10
سرنوشت بگوویچ در گل‌گهر

با گل‌گهر مذاکرات خوبی داشتم

  • کد خبر : 1785
  • 17 اردیبهشت 1397 - 9:04
با گل‌گهر مذاکرات خوبی داشتم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص شرایط خود برای فصل آینده، گفت: با این تیم مذاکرات خوبی داشتم، البته از چند باشگاه دیگر پیشنهاد دارم. سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص اوضاع این تیم گفت: پرسپولیس از هر نظر قدرتمندتر از الجزیره است و مطمئن باشید در دیدار برگشت یک هشتم نهایی […]

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص شرایط خود برای فصل آینده، گفت: با این تیم مذاکرات خوبی داشتم، البته از چند باشگاه دیگر پیشنهاد دارم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص اوضاع این تیم گفت: پرسپولیس از هر نظر قدرتمندتر از الجزیره است و مطمئن باشید در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده امارات و در حضور هواداران جشن صعود برپا خواهد شد.

وینگو بگوویچ در مورد دیدار پرسپولیس و الجزیره امارات، گفت: قبل از سفر برانکو ایوانکوویچ به امارات در خصوص این مسابقه گفت و گویی با او داشتم و نقاط قوت الجزیره را برای او تشریح کردم.
وی تاکید کرد: پرسپولیس شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد و قطعا در بازی برگشت با حمایت هواداران جشن صعود را برگزار می کند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در باره غیبت سید جلال حسینی نیز گفت: در نبود حسینی بازیکنان بسیار خوبی هستند که می توانند جایگزین او در قلب خط دفاعی شوند، البته نمی توان از نقش این بازیکن به عنوان رهبر تیم غافل شد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اختلاف برانکو و محسن مسلمان برطرف نشده است، اظهار داشت: برانکو مربی بسیار جدی است و شک نکنید مشکلی میان او و مسلمان وجود دارد که این بازیکن از ترکیب او خارج شده است.
بگوویچ در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: راه سختی برای رسیدن به این مهم در پیش خواهد بود که البته شانس هم باید پرسپولیس را همراهی کند.
وی با اشاره به راه سخت پرسپولیس در فصل آینده مسابقات لیگ برتر، افزود: این تیم ۲ سال قهرمان لیگ شده و به طور حتم امسال کار برای قهرمانی بسیار دشوارتر خواهد بود.
سرمربی اسبق تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: استقلال و ذوب آهن رقبای بسیار جدی برای پرسپولیس خواهند بود و در کنار این مساله بزرگترین مشکل پرسپولیس محرومیت آنها در جذب بازیکن است.
دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰ فردا دوشنبه ۱۸ اردیبهشت (به وقت ایران) در ابوظبی امارات انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1785

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.