• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
بگوویچ: گل‌گهر زنگ تفریح رقیبان نیست؛

بحث تاریخ شروع لیگ، تمرکز ما را به‌هم ریخته است

  • کد خبر : 5236
  • 28 تیر 1398 - 13:58
بحث تاریخ شروع لیگ، تمرکز ما را به‌هم ریخته است

وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که مشخص نشدن زمان شروع مسابقات لیگ برتر، تمرکز آنها را تا حدودی به‌هم ریخته است. وینکو بگوویچ در مورد آخرین وضعیت تیم گل‌گهر اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در این مدت تمرینات پرفشاری را هم پشت سر گذاشتیم. بازی‌های دوستانه هم به […]

وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که مشخص نشدن زمان شروع مسابقات لیگ برتر، تمرکز آنها را تا حدودی به‌هم ریخته است.
وینکو بگوویچ در مورد آخرین وضعیت تیم گل‌گهر اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در این مدت تمرینات پرفشاری را هم پشت سر گذاشتیم. بازی‌های دوستانه هم به ما کمک می‌کند تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. به‌هرحال برای فصل جدید لیگ برتر تغییراتی در تیم ما صورت گرفت و تیم نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد باشگاه گل‌گهر در فصل نقل‌وانتقالات رضایت دارد یا خیر، بیان کرد: باشگاه نهایت تلاش خود را انجام داد تا بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم. ما سعی کردیم براساس نیازها و شرایط مالی خودمان، بازیکنان باکیفیتی بگیریم، البته هنوز لیست خریدهای گل‌گهر تکمیل نشده است و در پست دفاع میانی، هافبک بازیساز و مهاجم نیاز به جذب بازیکن داریم که احتمالاً روی نفرات خارجی به نتیجه خواهیم رسید.

بگوویچ در ارتباط با این موضوع که آیا آنها می‌توانند در اولین سال حضورشان در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرند، تصریح کرد: مسئله مهم این است که در اولین سال بتوانیم ثبات داشته باشیم و در لیگ برتر بمانیم. تمام تلاش ما این است که یک تیم شایسته و خوب را آماده مسابقات کنیم و مطمئن باشید که تیم من زنگ تفریح رقیبان نیست. با شروع مسابقات لیگ برتر نشان خواهیم داد که تیم پرقدرتی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به مشخص نشدن تاریخ شروع لیگ برتر گفت: این موضوع تمرکز ما را تا حدودی به‌هم ریخته است. تاریخ شروع مسابقات موضوعی نیست که بخواهد برای تیم‌ها چالش ایجاد کند. اگر هم قرار است تأخیری ایجاد شود، باید این موضوع خیلی شفاف به باشگا‌ها اعلام شود. من یک مربی هستم و باید بدانم روند تمرینات را بر چه اساسی جلو ببریم. امیدوارم خیلی زود این مشکل برطرف شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.