• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان کرمان عنوان کرد؛

بخاری های نفتی تا پایان مهر برچیده شوند

  • کد خبر : 7307
  • 14 مهر 1398 - 11:29
بخاری های نفتی تا پایان مهر برچیده شوند

واعظی نژاد گفت:ناظران برای طرح جمع آوری بخاری های نفتی تا پایان مهر ماه امسال همانند طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی همت و انجام وظیفه کنند. سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه با معاون اجرایی حوزه نظارت، با بیان اینکه برچیده شدن پروژه‌های خشت و گلی حاصل تلاش، […]

واعظی نژاد گفت:ناظران برای طرح جمع آوری بخاری های نفتی تا پایان مهر ماه امسال همانند طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی همت و انجام وظیفه کنند.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه با معاون اجرایی حوزه نظارت، با بیان اینکه برچیده شدن پروژه‌های خشت و گلی حاصل تلاش، پشتکار و پیگیری ناظران پروژه‌ها است، گفت: از ناظران خواستارم تا در راستای اجرای طرح جمع آوری بخاری نفتی تا پایان مهر ماه امسال همانند طرح برچیده شدن مدارس خشت و گلی همت و با دقت و حساسیت لازم بر امر نظارت انجام وظیفه کنند.

اوهمچنین بر جذب اعتبارات طرح و برنامه‌ها تاکید و تصریح کرد: ناظران بایستی پیشرفت پروژه‌های دولتی و خیری را بصورت مستمر گزارش دهند و حتی برای پروژه‌های خیری اهمیت بیشتری قائل شوند تا طبق جدول زمانبندی تعهد خیر نیکوکار محقق شود.

واعظی نژاد گفت: لازم است که دو واحد نظارت و دفتر فنی این اداره کل در راستای رفع ابهامات و به روز شدن نقشه‌ها و فایل‌های اجرایی، هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند و برگزاری جلسات بین این دو واحد فنی، مهندسی و تخصصی در دستور کار قرار بگیرد.

در این نشست محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان کرمان نیز بر اتمام پروژه‌های فعال طبق مهلت داده شده تاکید کرد و گفت: ناظران نوسازی مدارس خط مقدم اجرای پروژه‌های ساخت و ساز هستند و درصورتی پروژه‌ای نیمه تمام بماند و اعتبار آن جذب نشود استان ضرر خواهد کرد.

معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان کرمان حذف ۳۰ مدرسه خشت و گلی را حاصل همکاری و حمایت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی استان بیان کرد و افزود: اگر آبادانی در استان اتفاق بیفتد مطمینا همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان و مردم ذینفع خواهند بود و اگر خدای ناکرده طرحی روی زمین بماند استان از نعمت پیشرفت و آبادانی بی بهره خواهد ماند.

او با اشاره به اینکه رعایت نکات فنی و اجرایی با حضور پیمانکاران پروژه‌ها مورد اهمیت است، بیان کرد: نظارت بر کار پیمانکاران از وظایف ناظران نوسازی مدارس است و در صورتی که ناظر گزارشی از پیمانکاری مبنی بر رعایت نکردن اصول و قوانین فنی به ما ارائه دهد، پروژه از پیمانکار تحویل گرفته نمی‌شود تا پیمانکار نواقص را مرتفع سازد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7307
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.