• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
استاندار کرمان:

برخی شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان کرمان از متوسط کشوری کمتر است

  • کد خبر : 4659
  • 11 تیر 1398 - 23:26
برخی شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان کرمان از متوسط کشوری کمتر است

استاندار کرمان گفت: کرمان در بخشی از شاخه‌های بهداشت و درمان از حد استاندارد پایین‌تر است بنابراین باید در یک مدت زمان معقول این شاخص‌ها را به حد استاندار کشور برسانیم. محمدجواد فدایی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح ساختمان جدید بیمارستان شهید باهنر کرمان که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی […]

استاندار کرمان گفت: کرمان در بخشی از شاخه‌های بهداشت و درمان از حد استاندارد پایین‌تر است بنابراین باید در یک مدت زمان معقول این شاخص‌ها را به حد استاندار کشور برسانیم.

محمدجواد فدایی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح ساختمان جدید بیمارستان شهید باهنر کرمان که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان برگزار شد، بیان داشت: دولت تدبیر و امید با هدف ایجاد کیفیت بهتر زندگی برای مردم روی کار آمده است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم توسعه، توسعه اجتماعی، بخش بهداشت و درمان است.

استاندار کرمان گفت: استان کرمان در بخشی از شاخه‌های بهداشت و درمان از حد و استاندارد بهداشت و درمان پایین‌تر است بنابراین باید در یک مدت زمان معقول این شاخص‌ها را به حد استاندار کشور برسانیم.

فدایی تصریح کرد: برای تحقق این امر باید بین دولت، بخش خصوصی و خیران یک تعامل صورت بگیرد طبیعی است که دولت به تنهایی نمی‌تواند در میان مدت به اهداف خود برسد لذا ما باید به توسعه متوازن برسیم.

وی یادآور شد: در بخش دولتی ما باید به کمبودهایی که در جنوب و شرق استان کرمان داریم توجه کنیم و شاخص‌ها را تا حد ممکن به استانداردهای کشور نزدیک کنیم لذا سهمی که به بهداشت و درمان می‌دهیم باید متناسب با نیازهای این بخش باشد.

استاندار کرمان افزود: ما از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنیم لذا بخش خصوصی کمک‌های خوبی در این زمینه داشته است. باید در زمینه بهداشت و درمان به این نتیجه برسیم و تسریع شود و توسعه پیدا کند.

وی گفت: در بخش خیران استان کرمان سابقه بسیار خوبی داریم مؤسسات درمانی با سابقه‌ای داریم که توسط خیران ساخته شده اند و امیدواریم با کمک هم در یک مدت زمان معقول به شاخص‌ها مورد نظر برسیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4659
  • منبع : مهر

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.