• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

برگزاری پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان

  • کد خبر : 7256
  • 13 مهر 1398 - 11:42
برگزاری پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان

۱۱۰ اثر هنرمندان کرمانی در پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان به نمایش در آمد. محمد رضا علیزاده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین برگزاری پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان روند حرکت هنر خوشنویسی در استان کرمان را رو به جلو عنوان کرد و گفت: وجود ده‌ها استاد خوشنویس و صد‌ها خشنویس […]

۱۱۰ اثر هنرمندان کرمانی در پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان به نمایش در آمد.

محمد رضا علیزاده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین برگزاری پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان روند حرکت هنر خوشنویسی در استان کرمان را رو به جلو عنوان کرد و گفت: وجود ده‌ها استاد خوشنویس و صد‌ها خشنویس صاحب رتبه و هنرجویان متعدد در سطح استان کرمان باعث شده است که هنر خوشنویسی در استان یکی از رشته‌های فعال پویا باشد.

علیزاده گفت؛ همانند سال‌های قبل امسال نیز از دو خوشنویس پیشکسوت کرمانی اساتید علی رشیدی و عبد الرضا نواب زاده تقدیر شد.

اوبیان داشت:پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان به مناسبت هفته خوشنویسی ایران برگزار و تا پایان مهر ادامه دارد، آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و نقاشی خط است.

علیزاده افزود: فراخوان این نمایشگاه در مرداد ماه ۹۸ منتشر شد، این فراخوان بر اساس جلسه شورای سیاستگزاری سالانه که متشکل اعضای انجمن خوشنویسان اساتید مومنی، محسنی راد، ابراهیمی، مودب، میرزایی، عمید، صفرزاده، شهدادی، گنج کریمی، تیموری، هاشمی نژاد و پور جلالی تنظیم شد و در نهایت پس از جمع آوری آثار توسط اساتید مودب، میرزایی، ابراهیمی، حسینی کارشناسی و ۱۱۰ اثر انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

او تصریح کرد:این سالانه که با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان برگزار شده است تا پایان نمایشگاه کارگاه‌های خوشنویسی یه روزه‌ای را پیش بینی کرده است که در هفته‌های آتی اجرا خواهد شد.

۱۱۰ اثر از هنرمندان خوشنویس کرمانی در موزه هنر‌های معاصر صنعتی و در قالب پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان به نمایش در آمده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.