• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
بگوویچ:

به تصمیمات مسئولان گل‌گهر احترام می‌گذارم

  • کد خبر : 7349
  • 14 مهر 1398 - 12:30
به تصمیمات مسئولان گل‌گهر احترام می‌گذارم

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: هنوز صبحتی مبنی بر قطع همکاری با من نشده اما به هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، احترام می‌گذارم. وینگو بگوویچ کروات فصل گذشته توانست گل‌گهر سیرجان را قهرمان لیگ دسته اول فوتبال کشور کند تا این تیم برای نخستین بار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند اما شرایط […]

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: هنوز صبحتی مبنی بر قطع همکاری با من نشده اما به هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، احترام می‌گذارم.

وینگو بگوویچ کروات فصل گذشته توانست گل‌گهر سیرجان را قهرمان لیگ دسته اول فوتبال کشور کند تا این تیم برای نخستین بار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند اما شرایط برای این مربی در لیگ برتر چندان خوب پیش نرفت.

گل‌گهر در لیگ برتر با سه تساوی در سه هفته اول لیگ و سه شکست متوالی در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و همین موضوع موجب شده تا آینده کاری وی با این تیم پس از شکست برابر استقلال در هفته ششم لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

در این بین، بگوویچ با اشاره به بحث برکناری‌اش از مربیگری گل‌گهر گفت: هیچ صحبتی در این باره با من نشده است. در حال حاضر همراه خانواده‌ام مسافرت هستم و از ۲ روز دیگر هم تمرینات‌مان را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: البته من تابع تصمیم باشگاه هستم. مهم‌ترین موضوع موفقیت تیم است. همیشه بین من و مسئولان باشگاه احترام وجود داشته و به هر تصمیمی که آنها در رابطه با ادامه یا قطع همکاری با من بگیرند، احترام خواهم گذاشت.

سرمربی کروات تیم گل‌گهر خاطر نشان کرد:‌ گل‌گهر تیمی است که فصل اول حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و هیچ‌کس از این تیم توقع قهرمانی و یا کسب سهمیه ندارد اما این اطمینان را می‌دهم که با توجه به روندی که در پیش گرفته‌ایم، شرایط تیم هفته به هفته بهتر شده و در جدول هم جایگاه مناسب‌تری پیدا خواهد کرد. این تیم چه با من و چه بدون من به طور حتم در لیگ برتر خواهد ماند و جایگاه قابل احترامی را به دست می‌آورد.

وی در پایان در مورد شکست تیمش برابر استقلال خاطرنشان کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و روی ۲ اشتباه ۲ گل بد خوردیم. می‌توانستیم در این مسابقه برنده باشیم اما در فوتبال گاهی ممکن است کوچک‌ترین اشتباهات گران تمام شود. با این حال امیدوارم گل‌گهر در بازی‌های بعد روند بهتری پیدا کند و علاوه بر بازی خوب نتایج خوبی هم بگیرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7349

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.