• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
زنده‌روح:

به پایان رساندن مسابقات چالش‌برانگیز است

  • کد خبر : 11008
  • 02 اردیبهشت 1399 - 11:06
به پایان رساندن مسابقات چالش‌برانگیز است

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که تعطیلی مسابقات لیگ برتر به ضرر این تیم تمام شد. احمد زنده‌روح در ارتباط با شرایط فعلی فوتبال ایران و تعطیلی مسابقات گفت: این وضعیت دیگر خسته کننده شده است، هر چند که چاره‌ای هم نداریم و در اکثر کشورها این شرایط وجود دارد. ما مدت‌ها است […]

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که تعطیلی مسابقات لیگ برتر به ضرر این تیم تمام شد.

احمد زنده‌روح در ارتباط با شرایط فعلی فوتبال ایران و تعطیلی مسابقات گفت: این وضعیت دیگر خسته کننده شده است، هر چند که چاره‌ای هم نداریم و در اکثر کشورها این شرایط وجود دارد. ما مدت‌ها است به صورت انفرادی تمرنی می‌کنیم و کادر فنی هم با تصاویر و فیلم‌هایی که ارسال می‌کنیم در جریان تمرینات ما قرار دارند. فعلا که چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بازی‌های لیگ برتر باید ادامه پیدا کند؟» عنوان کرد: ما در حال از دست دادن زمان هستیم و از طرفی واقعا مشخص نیست این ویروس چه زمانی ریشه‌کن می‌شود. با این وضعیت به پایان رساندن لیگ چالش‌برانگیز است و بهتر است که لیگ تعطیل شود تا فصل آینده هم خراب نشود، البته در این زمینه فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده است و باید دید مسئولان چه راهکاری را در نظر می‌گیرند. به هر حال خیلی از تیم‌ها زحمت کشیدند و دوست دارند لیگ ادامه پیدا کند ولی سلامتی افراد را هم باید در نظر گرفت.

زنده‌روح در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: تیم ما قبل از تعطیلی مسابقات شرایط خوبی داشت و اگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد قطعا نتایج بهتری هم می‌گرفتیم. تعطیلی بازی‌ها به ضرر گل گهر تمام شد، اگر قرار شد مسابقات ادامه پیدا کند امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11008

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.