• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
در آستانه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان:

بگوویچ با عذرخواهی از هواداران ؛ خواستار تداوم حمایت ها از تیم شد

  • کد خبر : 7108
  • 07 مهر 1398 - 11:02
بگوویچ با عذرخواهی از هواداران ؛ خواستار تداوم حمایت ها از تیم شد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد این تیم به اتکای بازیکنان خوب خود در جام حذفی فوتبال کشور عملکرد قابل قبولی داشته باشد. وینگو بگوویچ امشب در نشست خبری قبل از بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان افزود تمام تلاش خود را به کار میگیریم فردا بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و […]

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد این تیم به اتکای بازیکنان خوب خود در جام حذفی فوتبال کشور عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
وینگو بگوویچ امشب در نشست خبری قبل از بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان افزود تمام تلاش خود را به کار میگیریم فردا بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و گل بزنیم اما نباید فراموش کرد مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در خط دفاع به خوبی کار می‌کند و قطعا اتفاقی نیست که این تیم در هفته های گذشته مقابل تیم‌های خوب فقط دو گل دریافت کرده است. بگوویچ افزود پیروزی در بازی فردا کار آسانی نیست اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، از هواداران عزیز هم میخواهم صبور باشند و تا دقیقه آخر از بازی حمایت کنند.
سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به مصدومیت ۴ بازیکن گل گهر گفت بعد از بازی هفته گذشته با نفت آبادان فرصت کافی برای تمرین نداشتیم و متاسفانه در سیرجان به علت کمبود زمین و امکانات کافی مجبور هستیم برای همه بازی‌ها سفر انجام دهیم و همین سفرها باعث خستگی تیم می‌شود.
سرمربی گل گهر همچنین از همه هواداران سیرجانی به خاطر حرف‌هایی که در پایان بازی این تیم در مقابل نفت ابادن زده شد عذرخواهی کرد و گفت بیماری و تحمل دو شبانه روز بیدار خوابی باعث کاهش آستانه تحمل وی شده بود و وی امیدوار است هواداران دست از حمایت تیم برندارند و به تیم کمک کنند.
بگوویچ افزود: الان همه وظیفه داریم تیم را در لیگ برتر نگه داریم ، کار آسانی نیست اما می‌توانیم این کار را انجام دهیم .
اقای تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امشب در مصاحبه خبری قبل از دیدار فردا شرکت نکرد . علت عدم حضور وی تاکنون اعلام نشده است .
تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان عصر فردا یکشنبه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7108

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.