• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
20
مدیر‌عامل باشگاه پیشنهاد حضور جباری را داد، من هم قبول کردم

بگوویچ: مجتبی بازیکن بزرگی بوده و حتماً مربی خوبی می‌شود

  • کد خبر : 6471
  • 12 شهریور 1398 - 9:06
بگوویچ: مجتبی بازیکن بزرگی بوده و حتماً مربی خوبی می‌شود

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: جباری بازیکن بزرگی در عرصه باشگاهی و ملی بوده، ضمن اینکه به لحاظ اخلاقی هم شرایط ایده‌آلی دارد. او می‌تواند به ما کمک کند. وینکو بگوویچ، مربی این فصل تیم گل‌گهر سیرجان با توجه به تعطیلی لیگ فعلاً در کشورش به سر می‌برد. گفت‌وگویی با مربی گل‌گهر داشتیم که از نظرتان […]

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: جباری بازیکن بزرگی در عرصه باشگاهی و ملی بوده، ضمن اینکه به لحاظ اخلاقی هم شرایط ایده‌آلی دارد. او می‌تواند به ما کمک کند.

وینکو بگوویچ، مربی این فصل تیم گل‌گهر سیرجان با توجه به تعطیلی لیگ فعلاً در کشورش به سر می‌برد. گفت‌وگویی با مربی گل‌گهر داشتیم که از نظرتان می‌گذرد.

۲ امتیاز در شروع لیگ برای شما راضی‌کننده است؟
در بازی اول مقابل نساجی از کار بازیکنان‌مان چندان رضایت نداشتم، اما در دیدار مقابل سایپا بازیکنان گل‌گهر خیلی خوب بودند هر چند در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و مشکل گلزنی داشتیم با این وجود من از نحوه کار بازیکنانم رضایت دارم. بازیکنانم مسئولانه کارهایشان را انجام دادند به همین دلیل من به بازی‌های آینده امیدوارم. کسب ۲ امتیاز هم برای شروع کارمان در لیگ نتیجه بدی نبوده و امیدوار‌کننده است. در شروع لیگ بازی‌ها دشواری‌های خاص خود را دارد. به طور مثال ما تیمی مانند استقلال را دیدیم که از دو بازی اش فقط یک امتیاز گرفته.

حضور مجتبی جباری در کادر فنی گل‌گهر صحت دارد؟
مدیر‌عامل باشگاه گل‌گهر پیشنهاد حضور جباری را با من مطرح کرد و من هم قبول کردم. جباری بازیکن بزرگی در عرصه باشگاهی و ملی بوده، ضمن اینکه به لحاظ اخلاقی هم شرایط ایده‌آلی دارد. او می‌تواند به ما کمک کند.

اما جباری در عرصه مربیگری تجربه خاصی ندارد.
مجتبی در رده ملی و باشگاهی بازی کرده و یکی از بهترین بازیکنان کشور ایران بوده به همین دلیل با تجربه سال‌ها بازی حتماً می‌تواند در عرصه مربیگری هم موفق شود و تجربه‌اندوزی کند.

چه زمانی به ایران برمی‌گردید و از چه زمانی جباری به تمرینات تیم‌تان اضافه می‌شود؟
من چهارشنبه از کرواسی به ایران بر می‌گردم و ان‌شاءا… از دور جدید تمرینات‌مان مجتبی جباری هم به تمرین تیم ما اضافه خواهد شد.

از بازی بازیکنان خارجی تان رضایت داشتید و بازیکن خارجی جدیدی هم به تیم‌تان اضافه می‌شود؟
من از عملکرد بازیکن هلندی‌ام رضایت داشتم و مهاجم برزیلی جدید هم ۱۰ دقیقه مقابل سایپا بازی کرد؛ بازیکنی که توانمندی‌های خوبی دارد، اما برای نشان دادن خود نیاز دارد بیشتر بازی کند. جدا از این دو بازیکن یک مدافع صربستانی هم به تیم ما اضافه می‌شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6471

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.