• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
بگوویچ:

تأخیر شروع لیگ به ضرر ماست

  • کد خبر : 5694
  • 14 مرداد 1398 - 10:59
تأخیر شروع لیگ به ضرر ماست

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: تأخیر در شروع رقابت‌های لیگ برتر برای گل‌گهر بیشتر ضرر داشته و اثرات مثبت آن کم بوده است. تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اولین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر را این فصل تجربه خواهد کرد. گل‌گهر با هدایت وینگو بگوویچ به لیگ برتر آمده و قصد دارد با ارائه […]

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: تأخیر در شروع رقابت‌های لیگ برتر برای گل‌گهر بیشتر ضرر داشته و اثرات مثبت آن کم بوده است.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اولین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر را این فصل تجربه خواهد کرد. گل‌گهر با هدایت وینگو بگوویچ به لیگ برتر آمده و قصد دارد با ارائه بازی‌های قابل‌قبول در بالاترین سطح فوتبال ایران باقی بماند.

وینگو بگوویچ در خصوص اهداف تیمش در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: هدف اول و شاید مهم‌ترین هدف گل‌گهر ماندن در لیگ برتر است. می‌خواهیم در رقابت‌های این فصل، آزمون و خطای خوبی داشته باشیم و بتوانیم به‌عنوان نماینده استان کرمان در مصاف با حریفان بزرگی که سابقه چندین فصل حضور در لیگ برتر را دارند، نتایج خوبی بگیریم. بدون تردید اگر در لیگ برتر ماندگار شویم، فصل آینده برای ایستادن در میان ۶ تیم برتر لیگ تلاش خواهیم کرد.

وی درباره اینکه تأخیر در آغاز رقابت‌های لیگ برتر به سود یا به ضرر گل‌گهر بوده، می‌گوید: از نظر یارگیری و برنامه آماده‌سازی با توجه به اینکه از ۳۱ خرداد تمریناتمان را آغاز کردیم و می‌خواستیم از ۱۰ مرداد بازی‌ها را شروع کنیم، متضرر شدیم چراکه ناچار شدیم نیم دوره بدن‌سازی را به دوره بدن‌سازی اولیه‌ای که انجام داده بودیم اضافه کنیم. خستگی و دوری از خانواده به‌علاوه هزینه‌هایی که برای باشگاه ایجاد شده، از مضرات تأخیر در شروع لیگ برتر بوده است.

سرمربی گل‌گهر سیرجان افزود: از سوی دیگر ورزشگاه آماده‌سازی خوبی پیدا کرد و کیفیت آن با توجه به تجهیزات اضافه شده برای ما مثبت بود اما به‌صورت کلی باید بگویم اثرات منفی تأخیر در شروع رقابت‌های لیگ از اثرات مثبت آن بیشتر بود. ما برای آنکه بازیکنان در شرایط لیگ قرار بگیرند، از ابتدای مرداد هر هفته یک بازی با حریفان لیگ برتری برگزار می‌کنیم تا شبیه‌سازی خوبی برای بازیکنان ایجاد کنیم. در تاریخ ۱۰ مرداد یک بازی برگزار کردیم، ۱۷ مرداد بازی دیگری خواهیم داشت، ۲۳ و ۳۰ مرداد نیز بازی‌های دوستانه دیگری را برگزار می‌کنیم. البته اگر تاریخ دقیق شروع رقابت‌های لیگ مشخص شود قطعاً برخی از بازی‌های دوستانه ما حذف می‌شود.

وی درباره آنکه در فصل نقل و انتقالات چه تغییراتی در تیم گل‌گهر ایجاد شده، می‌گوید: ۱۲ بازیکن از تیم ما جدا شدند و تا به امروز همین تعداد بازیکن به تیم اضافه شده‌اند. البته خیلی تغییرات گسترده‌ای در ترکیب اصلی تیم‌مان ایجاد نکرده‌ایم و عمده تلاشمان این بوده که اسکلت سال قبل را حفظ کنیم اما باید بگویم ما دو دروازه‌بان جذب کردیم، دفاع وسط، دو دفاع راست، هافبک دفاعی، مهاجم و هافبک نفوذی را به تیم آورده‌ایم. سه بازیکن خارجی در حال مذاکره با باشگاه هستند و تقریباً حضور آن‌ها در تیم قطعی شده است. در دیگر پست‌ها نیازی به بازیکن نداشتیم و اگر تأخیر در رقابت‌های لیگ کماکان ادامه داشته باشد، بازیکنان خارجی فرصت پیدا می‌کنند تا با تیم هماهنگ شوند.

بگوویچ در خصوص نقش تماشاگران در موفقیت‌های فصل آینده گل‌گهر گفت: سال گذشته از همان هفته‌های ابتدایی، تماشاگران ورزشگاه‌ها را پر می‌کردند. با توجه به افزایش ظرفیت ورزشگاه امام علی(ع) می‌دانم این فصل نیز تماشاگران ورزشگاه را پر خواهند کرد. امیدوارم تا زمان آماده شدن ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان بتوانیم با حمایت تماشاگران نتایج خوبی در بازی‌های خانگی کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5694

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.