• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
با تمام قوا در باشاک‌شهیر

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر ترکیه

  • کد خبر : 3017
  • 07 خرداد 1397 - 13:03
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر ترکیه

کارلوس کی روش در نبرد امشب تیم ایران برابر ترکیه از ترکیب احتمالی تیم ملی در جام جهانی رونمایی خواهد کرد. تیم ملی ایران امروز و در دیداری دوستانه از ساعت ٢٢:۴۵ دقیقه در ورزشگاه بشیکتاش به مصاف ترکیه خواهد رفت، دیداری که می تواند عیار ملی پوشان را در یک بازی مشخص کند.   […]

کارلوس کی روش در نبرد امشب تیم ایران برابر ترکیه از ترکیب احتمالی تیم ملی در جام جهانی رونمایی خواهد کرد.

تیم ملی ایران امروز و در دیداری دوستانه از ساعت ٢٢:۴۵ دقیقه در ورزشگاه بشیکتاش به مصاف ترکیه خواهد رفت، دیداری که می تواند عیار ملی پوشان را در یک بازی مشخص کند.

 

به نظر می رسد با توجه به اینکه دیدار تیم ملی ایران برابر یونان در هاله ای از ابهام قرار دارد، کارلوس کی روش در این دیدار از ترکیب اصلی خود برای جام جهانی رونمایی کند، دیداری که قطعا آنالیزورهای تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش آن را زیر نظر خواهند گرفت.

 

ترکیب احتمالی تیم کی روش در این بازی را بررسی می کنیم، ترکیبی که شاید  در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه امید ما برای خلق شگفتی باشند.

 

دروازه بان: 

 

علیرضا بیرانوند

به نظر می رسد انتخاب نهایی کی روش برای این پست علیرضا بیرانوند باشد، دروازه بان خرم آبادی در اکثر بازیهای تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی فیکس بوده و کلین شیت های او با کمک مدافعان تیم ملی رکورد فوق العاده ای در مسابقات مقدماتی برای تیم ایران به جای گذاشت.

 

مدافعان:

پورعلی گنجی – مجید حسینی

زوج جوان خط دفاعی فوتبال ایران در غیاب سید جلال حسینی به نظر می رسد مرتضی پورعلی گنجی و سید مجید حسینی باشند، دو بازیکنی که اعتماد به نفس زیادی از کی روش گرفته اند و می خواهند در جام جهانی خودی نشان بدهند و بتوانند آینده درخشانتری برای خود بسازند. در این بین پورعلی گنجی تجربه بین المللی بیشتری دارد و این دیدار برابر ترکیه می تواند کمک شایانی به سید مجید حسینی بکند.

 

مدافعان کنار:

پژمان منتظری-میلاد محمدی

کی روش مطمئنا می خواهد  کناره های خط دفاعی را بیش از پیش ببندد و از بازیکنانی استفاده می کند که قدرت تدافعی بیشتری خواهند داشت، پژمان منتظری که ذاتا یک مدافع وسط به حساب می آید در جام جهانی قبل در پست دفاع راست درخشید و به نظر می رسد که کی روش در این جام نیز به او فرصت درخشش بدهند. میلاد محمدی نیز درمسابقات انتخابی جام جهانی یکی از کم نوسانترین بازیکنان تیم ملی بود و خود را همیشه در فرمت ایده ال نگه داشته و انتخاب قطعی سرمربی تیم ملی در پست دفاع چپ خواهد بود.

 

هافبک ها:

 

شجاعی-حاج صفی-انصاریفرد

تیم ملی در دیدار ابتدایی جام جهانی برابر مراکش سعید عزت الهی را در اختیار ندارد و کی روش می خواهد بازی بدون او را تجربه کند. مثلث حاج صفی-شجاعی-انصاری فرد در پست هافبک انتخاب کی روش خواهد بود و اگر این مثلث در بازی امروز بتواند نمره قبولی بگیرد شاید با این سه بازیکن در مقابل مراکش بازی کنیم، بازیکنانی که وظایف دفاعی بر عهده دارند و البته خاصیت هجومی آنها نیز می تواند به خط حمله کمک کند.

 

مهاجمان:

 

سردار- جهانبخش-طارمی

 

زوج طارمی و سردار در مسابقات انتخابی بسیار درخشیدند. باعث گل های زیادی از تیم ملی شدند، هماهنگی این دو بازیکن در نوک پیکان تیم ملی در بازی های قبل، کی روش را مجاب خواهد کرد تا از این دو در کنار هم استفاده بکند. جهانبخش بعد از آقای گلی در لیگ هلند را می توان موفق ترین لژیونر ایرانی دانست، درخشش او در هلند باعث می شرد تا سرمربی تیم ملی فرصت خوبی به او بدهد تا با نمایش موفق در جام جهانی خریدارانش را به حضور او در تیمشان مطمئن تر کند، مدافعان تیم های حریف قطعا کار آسانی برابر جهانبخش نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3017
  • منبع : ورزش سه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.