• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12
مربی تیم فوتبال زنان سیرجان:

ترکیب جدید، کردستان و سپاهان را نجات داد

  • کد خبر : 9796
  • 09 دی 1398 - 12:30
ترکیب جدید، کردستان و سپاهان را نجات داد

مربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: اگر تیم‌های سپاهان و وچان کردستان با ترکیب قبلی در این فصل شرکت می‌کردند به چنین جایگاهی نمی‌رسیدند. جذب بازیکنان جدید این ۲ تیم را نجات داد. «مریم جهان‌نجاتی» اظهار داشت: اتفاقات عجیب مدیریتی قبل از شروع این فصل پیش آمد و تعدادی از بازیکنان سپاهان به تیم […]

مربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: اگر تیم‌های سپاهان و وچان کردستان با ترکیب قبلی در این فصل شرکت می‌کردند به چنین جایگاهی نمی‌رسیدند. جذب بازیکنان جدید این ۲ تیم را نجات داد.

«مریم جهان‌نجاتی» اظهار داشت: اتفاقات عجیب مدیریتی قبل از شروع این فصل پیش آمد و تعدادی از بازیکنان سپاهان به تیم کردستان پیوستند. در فصل گذشته رقابت بین سیرجان، سپاهان و کردستان بود و با این ترکیب جدید کردستان قوی‌تر شد. همچنین پیش از آغاز فصل بازیکنان ذوب آهن از این تیم جدا شدند و به تیم سپاهان پیوستند. تعدادی از بازیکنان سپاهان نیز با کردستان رفتند.

وی افزود: تیم کردستان در این فصل هشت بازیکن جذب کرد که از بهترین‌های تیم‌های سپاهان، ارومیه و نیز «زهرا خواجوی» بهترین گلر تیم بم هستند. این حجم یارگیری کردستان را متفاوت کرد. اگر قرار بود سپاهان و کردستان با همان ترکیب قبلی خود در این فصل حضور می‌یافتند، سیرجان هرگز در امتیازات از این تیم‌ها عقب نمی‌افتاد و در رده چهارم قرار نمی‌گرفت.

مربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان اضافه کرد: شهرداری سیرجان در این فصل سه بازیکن را از دست داد و سه ملی‌پوش نوجوان را به ترکیب تیم اضافه کرد و این بازیکنان حتی قرارداد مالی ندارند. با بررسی بازیکنان ما با تیم‌های شهرداری بم، وچان کردستان و سپاهان در می‌یابیم که میانگین سنی تیم ما ۱۷ سال و ۶ ماه است و در برابر آن تیم‌ها عدد عجیبی است و به نظر می‌رسد با ترکیب تیم نوجوانان در مسابقات بزرگسال شرکت می‌کنیم. این امر سبب می‌شود تا بازیکنان ما کم تجربه‌تر و در موقعیت‌های حساس ضعیف‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که همه بازیکنان در این نیم فصل تجربه پیدا کردند و در نیم فصل بعدی با تجربه بیشتری به تیم کمک می‌کنند. «هستی فروزنده» بازیکن ثابت تیم ملی زیر ۱۶ سال نبود اما در ترکیب تیم شهرداری سیرجان به صورت مستمر حضور داشت و نتیجه ۲ بازی را برای ما تغییر داد. وی در یک دیدار تیم را از باخت نجات داد و در دیدار دیگر سبب برد سیرجان شد. از بازیکنان تیم ملی زیر ۱۶سال چند نفر در ترکیب تیم‌های بالای جدول هستند؟ هیچکدام. در نیم فصل دوم با تجربه‌ای که این بازیکنان بدست آورده‌اند به جایگاه واقعی برمی‌گردیم.

جهان‌نجاتی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از دلایلی که در رده چهارم جدول هستیم، هم ترکیب جدید تیم و نیز بدشانسی‌های مداومی بود که امسال درگیر آن شدیم. در بازی با کردستان روی یک صحنه کرنر مستقیم گل خوردیم یا در دیدار بم روی صحنه پنالتی گل خوردیم. علاوه بر آن سه هفته «افسانه چتری‌نور» یکی از فورواردهای اصلی تیم را به دلیل مصدومیت در دیدار برابر کردستان و سپاهان نداشتیم. امیدواریم در نیم فصل دیگر مصدومیتی پیش نیاید و با همین ترکیب نمایش خوبی را نشان دهیم.

وی عنوان کرد: در این فصل همه تلاش خود را برای قهرمانی می‌کنیم. در فصل گذشته این تیم ما بود که بم را متوقف کرد و تنها تیمی بودیم که از شهرداری بم با کسب تساوی امتیاز گرفتیم. در نیم فصل دوم اگر مصدومیتی نباشد و ترکیب جوان ما پخته‌تر عمل کند، نتایج بهتری بدست می‌آوریم.

مربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان با مقایسه این فصل با فصل گذشته لیگ برتر گفت: در این فصل تعطیلی لیگ کمتر بود البته یک سری اتفاقات داوری پیش آمد و به خاطر اعتصاب داوان، کیفیت لیگ به مدت سه هفته به شدت پایین آمد. فدراسیون فوتبال از داوران باتجربه در این سه هفته استفاده نکرد و تیم‌ها به دلیل تصمیمات کمیته داوران متضرر شدند اما اکنون همه چیز به روال قبلی خود بازگشته است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9796

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.