• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
استاندار کرمان :

تعاملات بین المللی استان کرمان ارتقا می‌یابد

  • کد خبر : 8654
  • 13 آذر 1398 - 10:47
تعاملات بین المللی استان کرمان ارتقا می‌یابد

استاندار کرمان از ارتقای سطح تعاملات این استان با سفارتخانه های خارجی مستقر در کشورمان بمنظور تقویت سرمایه گذاری‌ها و استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود در راستای رونق تولید خبر داد. به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی شامگاه سه شنبه در نشست ارزیابی نتایج سفر سفرا و رایزن های اقتصادی از ۱۵ کشور […]

استاندار کرمان از ارتقای سطح تعاملات این استان با سفارتخانه های خارجی مستقر در کشورمان بمنظور تقویت سرمایه گذاری‌ها و استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود در راستای رونق تولید خبر داد.

به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی شامگاه سه شنبه در نشست ارزیابی نتایج سفر سفرا و رایزن های اقتصادی از ۱۵ کشور به این استان افزود: بزودی کارگروه بررسی ارتقا ظرفیت های گسترش تعاملات استان کرمان با سفارتخانه های کشورهای خارجی مستقر در ایران تشکیل می شود.

به گفته استاندار کرمان علاوه بر نمایندگان استانداری و ادارات مرتبط استان کرمان، یکی از مدیران وزارت امورخارجه نیز عضو این کمیته خواهد شد.

فدایی پیشنهاد داد: نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات صادراتی استان کرمان راه اندازی و مطالعات کارشناسی توسط اتاق بازرگانی انجام شود.

رضایت سفرا و رایزن های اقتصادی از سفر به استان کرمان، تقدیر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه از برنامه ریزی های استان در این سفر و برگزاری جشنواره گلیم و پسته، افزایش رایزنی ها و مذاکرات سرمایه گذاری از مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
فدایی با بیان اهمیت معرفی ظرفیت های اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و فرهنگی استان کرمان افزود: تا پایان آذرماه بسته معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان و جاذبه های گردشگری استان به ۹۵ سفارتخانه مستقر در ایران از استانداری کرمان و با مشارکت اتاق بازرگانی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال می شود.
همچنین استاندار کرمان از آماده سازی گزارش های مکتوب و چندرسانه ای دوزبانه سفر سفرا و رایزن های اقتصادی از کشورهای مختلف به استان کرمان توسط روابط عمومی استانداری کرمان خبر داد و گفت: تمامی این گزارش ها و تولیدات نیز برای سفارتخانه ها ارسال خواهد شد.

هشتم تا نهم ابانماه امسال حدود ۳۰ نفر از سفرا و رایزن های اقتصادی از کشورهای مختلف به شهرستانهای سیرجان، رفسنجان و کرمان سفر کردند .

این تیم اقتصادی در جشنواره گلیم و پسته و نشست بررسی پتانسیل‌های اقتصادی فرامرزی استان کرمان شرکت کرده و با قابلیت های این استان از نزدیک آشنا شدند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8654

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.