• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
بایرامی:

تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر شد/ حیف است لیگ نیمه کاره بماند

  • کد خبر : 10969
  • 01 اردیبهشت 1399 - 20:36
تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر شد/ حیف است لیگ نیمه کاره بماند

مهاجم گل گهر سیرجان گفت: حیف است که لیگ نیمه کاره بماند به هر حال بازیکنان ۲۱ هفته زحمت کشیدند و منتظر نتیجه آن در پایان فصل هستند.  مهرداد بایرامی مهاجم گلزن تیم فوتبال گل گهر سیرجان از آخرین اخبار این باشگاه و همچنین تغییر و تحولاتی که روی نیمکت این تیم رخ داد سخن […]

مهاجم گل گهر سیرجان گفت: حیف است که لیگ نیمه کاره بماند به هر حال بازیکنان ۲۱ هفته زحمت کشیدند و منتظر نتیجه آن در پایان فصل هستند.

 مهرداد بایرامی مهاجم گلزن تیم فوتبال گل گهر سیرجان از آخرین اخبار این باشگاه و همچنین تغییر و تحولاتی که روی نیمکت این تیم رخ داد سخن گفت. گفتگوی خبرنگار ما را با این بازیکن در ذیل می‌خوانید؛


شما فصل را با بگوویچ آغاز کردید و با مجید جلالی ادامه دادید. شرایط تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قبل از هر چیز باید بگویم که گل گهر تمام امکانات لازم را برای موفقیت یک باشگاه دارد. همانطور که گفتید ما کارمان را با آقای بگوویچ آغاز کردیم و بعد از شش هفته که ایشان نتوانستند نتایج خوبی را به دست آورند، برکنار شدند. اگر می‌بینید بخصوص در آن ابتدا نتوانستیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم یک دلیلش بدشانسی بود. این اتفاق از ابتدای فصل گریبان ما را گرفته بود. در بسیاری از بازی‌ها که مستحق پیروزی بودیم متأسفانه باختیم و یا مساوی شد. بعد از آن هم آقای جلالی آمدند که شرایط‌مان بهتر شد و امروز جایگاه نسبتاً خوبی در جدول داریم و امیدوارم در هفته‌های باقیمانده لیگ تیم‌مان شرایط بهتری را به دست آورد.

شما هم از آن تیم‌هایی هستید که بازیکنانش در این تعطیلات کرونایی تمریناتش را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند؟
تا جایی که من می‌دانم اکثر تیم‌ها بازیکنان‌شان را در این تعطیلات رصد می‌کنند. ما هم به چند گروه تقسیم شدیم و هر کدام هم باید فیلم تمرینات‌مان را در اختیار کادرفنی قرار دهیم. من خودم بعضی از روزها دو نوبت تمرین دارم. خدا را شکر تا امروز هم تمریناتم منظم بوده است.

یعنی به نظرت بازیکنان آنقدر حرفه‌ای فکر می‌کنند که خودشان را در شرایط تمرینی خوب حفظ کنند؟
بله، چون با بچه‌ها که در ارتباط هستم آنها هم خدا را شکر تمرینات‌شان را انجام می‌دهند چون باید باشگاه را در جریان وضعیت‌شان قرار دهند.

امسال در بعضی بازی‌ها در ترکیب ثابت قرار داشتی و در تعدادی از مسابقات هم این فرصت را به دست نیاوردی. دلیل این نوسان چه بود؟
من شرایطم در ابتدای فصل خوب بود و خیلی خوب شروع کردم. دو هفته بعد از حضور آقای جلالی از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و ۶-۵ بازی را از دست دادم. وقتی هم که برگشتم باید به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌رفتم تا خیلی به پایم فشار نیاید. به نظرم شرایطم بد نبود.

با اینکه حرف و حدیث‌های زیادی درباره ادامه لیگ یا پایان آن مطرح شده اما هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و تمرینات هم حداقل تا نیمه اردیبهشت تعطیل خواهد بود.
به نظر من لیگ را بعد از بهتر شدن شرایط کرونایی از همان هفته ۲۲ ادامه دهند چون ۹ بازی و ۲۷ امتیاز باقی مانده و برای تیم قهرمان، تیم‌های مدعی کسب سهمیه و تیم‌های در حال سقوط خیلی چیزها می‌تواند تغییر کند. من هم معتقدم که سلامت جامعه باید در اولویت باشد اما انتظارم این است که بعد از بهتر شدن اوضاع و کنترل و جلوگیری از انتشار ویروس لیگ را برگزار کنند. چون واقعاً حیف است که لیگ نیمه کاره بماند به هر حال بازیکنان ۲۱ هفته زحمت کشیدند و منتظر نتیجه آن در پایان فصل هستند.

با این شرایط، تعطیلی با توجه به شرایطی که داشتید به نفع گل گهر بود؟
به نظرم تعطیلی لیگ به ضرر گل گهر بود چون ما در شش بازی آخر سه پیروزی و سه تساوی داشتیم. در اکثر این بازی‌ها از حریف‌مان ابتدا جلو می‌افتادیم. در دو بازی آخر صنعت نفت و استقلال را شکست دادیم. اما همانطور که گفتم سلامت مردم از فوتبال و همه چیز مهم‌تر است. من از همه خواهش می‌کنم که همچنان در منازل‌شان بمانند و برای کارهای غیر ضروری بیرون نروند تا زنجیره انتقال این ویروس هر چه زودتر قطع شده تا هم لیگ شروع شود و هم مردم به زندگی عادی‌شان برگردند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10969

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.