• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
فرمانده پلیس راه شمال استان؛

جاده‌های شمال استان کرمان باز است

  • کد خبر : 10137
  • 22 دی 1398 - 9:31
جاده‌های شمال استان کرمان باز است

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: تمامی مسیر‌ها و محور‌های اصلی شمال استان باز است، اما از تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود. سرهنگ علی اکبر نصیری فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هم اکنون شاهد بارش […]

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: تمامی مسیر‌ها و محور‌های اصلی شمال استان باز است، اما از تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود.

سرهنگ علی اکبر نصیری فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های کرمان به راور و کرمان به بم هستیم و رانندگان بایستی احتیاط داشته باشند.

او افزود: در محور‌های کرمان به سیرچ، کرمان به بم، رفسنجان به سرچشمه، کرمان به بافت، و بافت به سیرجان به دلیل بارش برف رفت و آمد به کندی صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در محور بافت به سیرجان به دلیل یخ زدگی از تردد کامیون‌ها جلوگیری میشود و در محور کرمان به بافت و بالعکس در محدوده گدار کفنوئیه و سنگ صیاد هم به دلیل ریزش برف و باد شدید تردد به کندی انجام میشود و از تردد خودرو‌های بدون زنجیر چرخ در مسیر جلوگیری خواهد شد.

نصیری تصریح کرد: در محور کرمان به بم هم در محدوده بعد از پلیس راه تردد کند است و رانندگان در مسیر کرمان به راور نیز به دلیل ادامه بارش برف ترجیحا برای سفر ضروری هم شرایط جوی را در نظر بگیرند و با احتیاط و در صورت نیاز سفر کنند.

او گفت: نیرو‌های راهداری همچنین در حال پاشیدن شن و نمک در محور‌ها به خصوص محور‌های سرچشمه، بافت به کرمان، کرمان به بم و کرمان سیرچ هستند.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان رانندگان را به رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و به همراه داشتن زنجیر چرخ تاکید کرد و از رانندگان خواست، از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10137

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.