• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13

جاده راور- دیهوک همچنان مسدود است

  • کد خبر : 3487
  • 02 اردیبهشت 1398 - 13:11
جاده راور- دیهوک همچنان مسدود است

فرماندار راور با اشاره به اینکه جاده راور-دیهوک همچنان مسدود است گفت: ۲۰ کیلومتر از شانه جاده در این مسیر کاملا تخریب شده است. جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان صبح امروز با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و اعضای این ستاد در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد. مبارزه با ملخ در […]

فرماندار راور با اشاره به اینکه جاده راور-دیهوک همچنان مسدود است گفت: ۲۰ کیلومتر از شانه جاده در این مسیر کاملا تخریب شده است.

جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان صبح امروز با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و اعضای این ستاد در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

مبارزه با ملخ در جنوب کرمان نیازمند تامین اعتبار است

در این جلسه منصور خانه‌گیر فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر در جنوب استان کرمان خسارات زیادی وارد کرد اظهار داشت: سیل‌بند ۳۰ روستا در شهرستان رودبارجنوب بر اثر این بارندگی‌ها تخریب شده که نیاز به بازسازی داریم.

فرماندار رودبارجنوب با اشاره به هجوم ملخ‌ها به جنوب کرمان گفت: در ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان با ملخ مادر مبارزه شده است و برای ادامه کار نیاز به تامین اعتبار هستیم.

خسارت ۶۰۰۰ تنی به محصول پسته کرمان

علیار اسکندری فرماندار رفسنجان در این جلسه با اشاره به اینکه در موضوع بحران بعضی مسائل مانند طوفان و گرمازدگی و سرمازدگی محصولات مغفول مانده و همه چیز معطوف به سیل شده است گفت: ۶ هزار تن محصول پسته استان کرمان به همین دلیل آسیب دیده است.

بازگشایی جاده راور-دیهوک باید در اولویت قرار گیرد

مالک اژدری فرماندار راور در این جلسه با اشاره به اینکه جاده راور-دیهوک همچنان مسدود است اظهار داشت: رانندگان ماشین‌آلات سنگین به این واسطه اعتراض شدید دارند و اگر برای آن چاره‌ای اندیشیده نشود ممکن است که به بحران تبدیل شود.

فرماندار راور با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر از شانه جاده در این مسیر کاملا تخریب شده است گفت: نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر برای بازسازی و بازگشایی این جاده هستیم.

حفظ حریم رودخانه‌ها نیازمند ورود دستگاه قضایی است

حبیب‌اله خنجری فرماندار زرند در این جلسه با اشاره به اینکه حفظ حریم رودخانه‌ها بسیار ضروری است و نیازمند همکاری دستگاه قضایی و دادستانی هستیم افزود: ۶۰ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری در بحران‌های مختلف به شهرستان زرند خسارت وارد شده است.

علی زهرودی فرماندار انار در این جلسه با بیان اینکه باید ترتیبی اتخاذ شود که از ماشین‌آلات پیمانکاران بزرگ استان در راستای رفع بحران‌ها استفاده شود گفت: تصرف بستر رودخانه‌ها یک معضل بزرگ است و نیاز به همکاری دستگاه قضائی داریم.

رادیوترانک در شهرستان کوهبنان راه‌اندازی نشده است

حسین سالاری فرماندار کوهبنان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال گذشته سرقت‌هایی از سایت BTS همراه انجام شد که در صورت قطع برق مشکلات زیادی داریم اظهار داشت: هنوز رادیوترانک در شهرستان کوهبنان راه‌اندازی نشده است.

فرماندار کوهبنان با بیان اینکه با توجه به زلزله‌خیز بودن شهرستان نیاز جدی به راه‌اندازی رادیوترانک در شهرستان داریم گفت: طرح مصون‌سازی شهر از سیل در حال اجرا است و در حال حاضر توانستیم دور شهر سیل‌بند ایجاد کنیم و در بارندگی‌های اخیر خسارتی بر اثر سیلاب نداشتیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3487
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.