• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12
استاندار کرمان تشریح کرد:

جزئیات آخرین تصمیمات در خصوص فعالیت صنوف در استان

  • کد خبر : 10916
  • 31 فروردین 1399 - 20:46
جزئیات آخرین تصمیمات در خصوص فعالیت صنوف در استان

استاندار کرمان جزئیات آخرین تصمیمات در خصوص فعالیت صنوف در کرمان را تشریح کرد. محمد جواد فدایی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بسته ماندن صنوف پرخطر، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت صنوف کم خطر و دارای خطر متوسط تا ساعت ۱۸، سه شرط برای فعالیت صنوف است. وی با […]

استاندار کرمان جزئیات آخرین تصمیمات در خصوص فعالیت صنوف در کرمان را تشریح کرد.

محمد جواد فدایی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بسته ماندن صنوف پرخطر، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت صنوف کم خطر و دارای خطر متوسط تا ساعت ۱۸، سه شرط برای فعالیت صنوف است.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید به صورت جدی انجام شود، افزود: بنا به درخواست مسئولان مربوطه در شهرستان‌های استان با توجه به افزایش دمای هوا ساعت کاری صنوف از ۱۸ به ۱۹ تغییر پیدا کرد.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که برای رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف قرار بر این شد که دانشگاه علوم پزشکی مسئولان آموزش آن را به عهده بگیرد، گفت: این آموزش باید همراه با تغییر رفتار مردم باشد و در این زمینه باید صدا و سیما، اتاق اصناف و بسیج همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به ازدحام مردم در دفاتر پیشخوان دولتی برای دریافت سیمکارت، برای پیشگیری از تبعات ناشی از این شلوغی و رعایت نکات بهداشتی تمامی مراکز ارائه سیم کارت در استان از روز گذشته ۳۰ فروردین تعطیل اعلام شد.

فدای تصریح کرد: دلیل و عامل اصلی در باز نبودن مراکز تجمعی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است لذا چنانچه عموم مردم این نکات بهداشتی را رعایت کنند مانعی برای بازگشایی این مراکز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز پلاک گذاری کماکان بر اساس مصوبه ۲۱ اسفند ماه عمل می‌کند، اظهار داشت: فعالیت ۲۲ دفتر زیارتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بلامانع است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10916
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.