• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
استاندار کرمان خواستار شد:

جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار

  • کد خبر : 2921
  • 05 خرداد 1397 - 14:11
جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار

استاندار کرمان با تاکید بر جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار، افزود: افزایش نرخ ها موجب نارصایتی مردم خواهد شد و در مواردی که در هفته های اخیر وجود داشت، دخالت کردیم و مدیران باید در اتخاذ تصمیم توجه کنند که تبعات امنیتی برای استان نداشته باشند. علیرضا رزم حسینی صبح امروز پنجم […]

استاندار کرمان با تاکید بر جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار، افزود: افزایش نرخ ها موجب نارصایتی مردم خواهد شد و در مواردی که در هفته های اخیر وجود داشت، دخالت کردیم و مدیران باید در اتخاذ تصمیم توجه کنند که تبعات امنیتی برای استان نداشته باشند.

علیرضا رزم حسینی صبح امروز پنجم خردادماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها اظهار کرد: باید براساس شاخص های گذشته، توزیع بودجه در مناطق برخوردار و کم برخوردار استان صورت بگیرد.

وی با اشاره به تبصره ۵ قانون بودجه افزود: ظرفیت هایی دیده شده و به نظر می رسد بودجه کشور و استان در آینده بیشتر تعهدی باشد و مدیران باید بیشتر به این بخش توجه کنند.

رزم حسینی تصریح کرد: بودجه امسال در سرجمع ۷ درصد افزایش دارد و توجه دولت به بخش سلامت و ورزش و جوانان حائز اهمیت است و رقم درشتی را در سال جاری شامل می شود.

وی با اشاره به خشکسالی بیان کرد: بیشترین خسارت خشکسالی را در شمال استان داریم و جلساتی با وزیر جهاد کشاورزی و مسوولان مربوطه و مجمع نمایندگان طی هفته جاری در تهران خواهیم داشت و درخواست تشکیل ستاد بحران کشور را داده ایم.

استاندار کرمان گفت: در شرایط ویژه ای در سال جاری قرار گرفته ایم و احتمالا تحریم ها افزایش یابد و باید مدیران خود را تنظیم کرده و تصمیمات صحیحی در زمینه بازار بگیرند.

وی با تاکید بر جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالاها در بازار، افزود: افزایش نرخ ها موجب نارصایتی مردم خواهد شد و در مواردی که در هفته های اخیر وجود داشت، دخالت کردیم و مدیران باید در اتخاذ تصمیم توجه کنند که تبعات امنیتی برای استان نداشته باشند.

رزم حسینی اظهار کرد: تا جایی که امکان دارد، نباید مردم را ناراضی کرد و باید ارتباط با مردم را بیشتر کرده و مدیران حتما هر هفته ملاقات عمومی داشته باشند تا موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=2921
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.