• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

حلقه های صلح و سازش برای تسویه بدهی ۲۳ زندانی بدهکار

  • کد خبر : 4872
  • 17 تیر 1398 - 19:33
حلقه های صلح و سازش برای تسویه بدهی ۲۳ زندانی بدهکار

با کمک خیران شهرستان سیرجان و همکاری و گذشت شاکیان ، بدهی ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد مالی در زندان های سیرجان تسویه و زمینه آزادی آنها فراهم شد. امیری مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت آقا امام رضا (ع) ، برنامه ای تحت عنوان حلقه […]

با کمک خیران شهرستان سیرجان و همکاری و گذشت شاکیان ، بدهی ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد مالی در زندان های سیرجان تسویه و زمینه آزادی آنها فراهم شد.

امیری مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت آقا امام رضا (ع) ، برنامه ای تحت عنوان حلقه های صلح و سازش امروز در زندان سیرجان برگزار شد و طی آن خیرانی که در ماه مبارک رمضان پرداخت بدهی زندانیان غیرعمد را تقبل کرده بودند با زندانیان و شاکیان آنها دیدار کردند.

در این دیدارها درباره نحوه بازپرداخت بدهی زندانیان صحبت شد و با وساطت خیران ، شاکیان از بخشی از طلب خود چشم پوشی کردند تا امکان آزادی زندانیان فراهم شود .
امیری افزود: در دهه کرامت این لطف شامل حال مددجویان شد و ۲۳ زندانی غیرعمد در شهرستان سیرجان که مجموعا ۳۵ میلیارد ریال بدهی داشتند موفق به تسویه بدهی شدند و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی ضمن تشکر از خیران و مدیران واحدهای صنعتی معدنی سیرجان ، از روحیه والا و جوانمردانه شاکیان هم که تقریبا از نیمی از طلب خود چشم پوشی کردند قدردانی و تجلیل کرد و افزود: می توان گفت امروز کمک اصلی برای آزادی زندانیان سیرجانی را شاکیان انجام داده اند.
مدیر کل زندان های استان کرمان با اشاره به برگزاری ۳۰ جشن گلریزان در استان کرمان در ماه مبارک رمضان امسال گفت: در صدد هستیم تا پایان تیر ۲۹۱ زندانی غیرعمد بدهکار مالی در سطح استان کرمان را به آغوش خانواده هایشان برگردانیم و حلقه های صلح و سازش که با حضور زندانی ، شاکی و افراد خیر برگزار می شود این روند را سرعت بخشیده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4872

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.