• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

دستگیری قاچاقچی تریاک در سیرجان

  • کد خبر : 6237
  • 05 شهریور 1398 - 10:43
دستگیری قاچاقچی تریاک در سیرجان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت:یک قاچاقچی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان دستگیر شد. سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموارن عملیات ویژه این پلیس، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر به تازگی قصد انتقال مقادیری […]

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت:یک قاچاقچی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان دستگیر شد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموارن عملیات ویژه این پلیس، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر به تازگی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر به شهر تهران را دارد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با کنترل و رصد دقیق اطلاعاتی و گسترش چتر تحقیقاتی، مشخص شد که این متهم از شهرستان سیرجان، با یک دستگاه کامیون ۳۹ کیلوگرم تریاک را بارگیری کرده و در حال انتقال آن به تهران است که بلافاصله جاده منتهی به شهر تهران تحت کنترل و نظارت قرار گرفت.

وی افزود: همزمان نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت متهم و بازرسی از خودروی وی صادر شد و از سوی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت، موفق به شناسایی خودروی این متهم در شهرستان سیرجان شدند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان، خودروی این متهم در جاده متوقف و متهم به همراه راننده خودرو دستگیر شد که در بازرسی از داخل خودرو ۳۹ کیلوگرم تریاک که در پوشش بار چوب جاسازی شده، کشف و به پرونده ضمیمه شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: متهم اصلی پرونده به پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان منتقل شده و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.