• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
در پی مطالبات برانکو؛

راهکار پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو

  • کد خبر : 3746
  • 09 اردیبهشت 1398 - 10:40
راهکار پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو

پرسپولیس در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر است اما یک موضوع نگران‌کننده وجود دارد که شاید شادی قهرمانی را به کام سرخ‌ها تلخ کند. طلب چند میلیاردی برانکو از باشگاه درحالی که فقط ۳ بازی تا پایان فصل مانده، پرداخت نشده و این مربی کروات هم مثل همه مربیان خارجی و حرفه‌ای […]

پرسپولیس در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر است اما یک موضوع نگران‌کننده وجود دارد که شاید شادی قهرمانی را به کام سرخ‌ها تلخ کند.

طلب چند میلیاردی برانکو از باشگاه درحالی که فقط ۳ بازی تا پایان فصل مانده، پرداخت نشده و این مربی کروات هم مثل همه مربیان خارجی و حرفه‌ای موضوع را طی چند نامه به باشگاه و سپس فیفا اعلام کرده است.

هرچند برانکو می‌گوید شکایتی وجود ندارد و فقط اطلاع‌رسانی است اما برای فیفا آنچه مهم است عقب افتادن مطالبات اعضای باشگاه است که بیش از ۲‌ ماه است که پرداخت نشده و طبق قانون می‌توانند قراردادشان را یکطرفه با درخواست غرامت فسخ کنند.

آنچه که در مورد کارلوس کی‌روش و طلب ۶۰۰ هزار دلاری‌اش رخ داده و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن شکایت به فیفا خواستار دریافت دیرکرد و غرامت هم شده است.

برانکو حدود‌۸۰۰ هزار دلار طلب دارد و ۱۲ ماه است که طلبش را نگرفته و اگر بحث شکایت و پیگیری باشد، مرد کروات اولویت دارد. البته مسئولان باشگاه به او گفته‌اند ۱۳‌اردیبهشت طلبش را می‌دهند اما واقعیت این است که تلاش مسئولان باشگاه برای تهیه این مبلغ به جایی نرسیده است.

در این اوضاع اقتصادی، تهیه ارز کار دشواری است، آن‌هم در حجم بالا و در‌شرایطی که لحظه به‌ لحظه قیمت دلار تغییر می‌کند و بالاتر می‌رود.

برانکو یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر بتواند پرسپولیس را برای سومین فصل متوالی به مقام قهرمانی برساند، جدایی‌اش آن‌هم به‌خاطر عدم پرداخت مطالباتش برای هوادار توجیه نخواهد داشت و آن‌ها مسئولان باشگاه و حتی وزارت را به چالش می‌کشند.

روز گذشته ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بحث پرداخت طلب برانکو به کجا رسید و آیا پول سرمربی تیم آماده شده، گفت: «ما نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم تا پول آقای برانکو قبل از موعد پرداخت به او داده شود.

تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته و جای نگرانی نیست. پول طلب برانکو در‌حال جور شدن است و به زودی به او پرداخت می‌شود.» با این‌حال شنیده می‌شود باشگاه به تنهایی قادر به‌ حل معضل طلب برانکو نیست و در این زمینه از وزارت و دولت کمک خواسته است. بر ‌‌اساس شنیده‌ها قرار است با مساعدت وزارت و دولت پرسپولیس ارز دولتی بگیرد تا بتواند طلب برانکو را بپردازد.

اتفاقی که اگر رخ بدهد اگرچه پرسپولیسی‌ها را خوشحال و برانکو را ماندنی می‌کند اما قطعا باعث اعتراض دیگر باشگاه‌ها و هواداران تیم‌های دیگر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3746
  • منبع : آخرین خبر

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.