• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
در بازدید رئیس اداره ورزش سیرجان صورت گرفت؛

روند توسعه و بازسازی استادیوم گل گهر زیر ذره بین

  • کد خبر : 9641
  • 05 دی 1398 - 9:32
روند توسعه و بازسازی استادیوم گل گهر زیر ذره بین

رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان به اتفاق مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر از پروژه توسعه و بازسازی استادیوم ورزشی گل گهر بازدید کردند. ناصر گل محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان گفت: به اتفاق جواهری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر از پروژه توسعه استادیوم ورزشی گل گهر سیرجان بازدیدی […]

رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان به اتفاق مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر از پروژه توسعه و بازسازی استادیوم ورزشی گل گهر بازدید کردند.

ناصر گل محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان گفت: به اتفاق جواهری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر از پروژه توسعه استادیوم ورزشی گل گهر سیرجان بازدیدی داشتیم و پس از آن در نشستی صمیمانه در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال گل گهر در لیگ برتر به بحث و تبادل نظر پرداختیم.او با بیان بخشی از اقدامات قابل توجه باشگاه گل گهر در مورد این استادیوم پرداخت و افزود: سیستم مکانیزه کشت چمن استادیوم گل گهر بعد از ورزشگاه آزادی تهران یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های موجود کشور است.

او افزود: ظرفیت گنجایش تماشاگران این استادیوم با افزایش ۲ هزار و ۵۰۰ نفری که جمعاً با ظرفیت قبل به میزان کل ۵ هزارو ۵۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

گل محمدی نصب بزرگترین اسکوربورد استادیوم کشور در این مکان را از اقدامات موثر باشگاه برای تکمیل استادیوم اختصاصی گل گهر عنوان کرد.

او تصریح کرد: راه اندازی سالن بدنسازی پیشرفته با عنوان پایگاه قهرمانی کلیه رشته‌های ورزشی از دیگر اقدامات مهم و تاثیرگذار مدیریت باشگاه ورزشی است که کلیه دستگاه‌های ورزشی ساخت معتبرترین شرکت ورزشی جهان تکنو جیم می‌باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان بیان داشت: در این نشست که اسدی و خلیلی، دو تن از پیشکسوتان فوتبال نیز شرکت داشتند در خصوص حضور تیم فوتبال گل گهر در لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد.

گل محمدی افزود: مقرر شد جلسات هفتگی بین ارکان تاثیر گذار ورزش برگزار و کمیته یا کارگروهی در زمینه حمایت از تیم‌های لیگ برتری به ویژه فوتبال با حضور صاحب نظران و متخصصان تشکیل شود و از ماه جاری کار خود را آغاز کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.