• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
کالدرون با ارسال نامه‌ای قراردادش را فسخ کرد؛

رونمایی از گزینه‌های جانشینی کالدرون در پرسپولیس

  • کد خبر : 10037
  • 18 دی 1398 - 13:09
رونمایی از گزینه‌های جانشینی کالدرون در پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس تاکید کرد به دنبال عمل نکردن مسئولان باشگاه به تعهداتشان، قراردادش را با این تیم فسخ کرده است. گابریل کالدرون روز اول ژانویه با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه این باشگاه به شروط منعقد در قرارداد عمل نکرده، از فسخ قراردادش […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس تاکید کرد به دنبال عمل نکردن مسئولان باشگاه به تعهداتشان، قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.
گابریل کالدرون روز اول ژانویه با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه این باشگاه به شروط منعقد در قرارداد عمل نکرده، از فسخ قراردادش به همین دلیل خبر داده بود.
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با اشاره به شروطی که در قراردادش وجود داشته، فسخ این قرارداد را به مسئولان باشگاه اعلام کرده است. با این حال این مربی ارتباطش با مسئولان باشگاه را قطع نکرد و همچنان به طور شفاهی مسائل و مشکلات را به آنها اعلام کرد.
کالدرون از این جهت رابطه اش با مسئولان باشگاه را حفظ کرد تا بتواند باقی مانده طلبش از این باشگاه را دریافت کند. او پس از اینکه قسط اول قراردادش را به طور کامل دریافت کرد، نه تنها خودش رسما اعلام کرد به ایران نخواهد آمد بلکه به دستیارانش هم توصیه کرد با سفر کوتاه مدت به ایران وسایلشان را جمع کنند و تهران را ترک کنند.
این اتفاق روز سه شنبه رخ داد و دستیاران خارجی او با سفری یک روزه به ایران وسایل شخصی خود را جمع آوری و بامداد چهارشنبه ایران را ترک کردند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز که از چند روز پیش می دانستند شانس بازگشت کالدرون به ایران کم است؛ رایزنی برای پیدا کردن جانشین او را آغاز کردند اما هنوز نتوانسته اند با گزینه های قطعی و نزدیک به توافق برسند تا تلاش‌هایشان در این راستا ادامه داشته باشد.
شکایت کالدرون از پرسپولیس
گابریل کالدرون برای ادامه کار در پرسپولیس یکسری خواسته‌هایی دارد که برآورده کردن آن در شرایط فعلی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس ممکن نیست. پرداخت ۳۰۰ هزار دلار برای قسط دوم سرمربی، رساندن پرداختی به بازیکنان به ۵۰ درصد، جذب بازیکنان داخلی که با باشگاه‌های خود قرارداد دارند (عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و دانیال اسماعیلی‌فر) و همچنین کنار گذاشتن افشین پیروانی از مدیریت تیم پرسپولیس؛ مهمترین خواسته‌هایی است که کالدرون از انصاری‌فرد دارد در حالی که باشگاه پرسپولیس در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برد و به زحمت توانسته قسط اول کالدرون را که ۳۰۰ هزار دلار است، پرداخت کند.
کالدرون که به خاطر عقب افتادن مطالباتش با فیفا و همچنین باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری‌های خود را انجام داده است در حال حاضر برگ برنده را در دست دارد. در واقع او این اجازه را دارد که قراردادش را یکطرفه فسخ و خواهان کل پول قرارداد یک ساله‌اش شود.
با شرایط موجود باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا هر چه زودتر آرامش را بر این تیم حاکم کند. از این رو در اولین اقدام پرداختی به سرخپوشان انجام خواهد شد تا آن‌ها بدون مشکل تمرینات‌شان را ادامه دهند. هر چند که تعدادی زیادی از بازیکنان پرسپولیس از عدم بازگشت کالدرون به تیم‌شان به شدت استقبال می‌کنند و این موضوع را نیز به گوش مسئولان باشگاه‌شان رسانده‌اند.
باشگاه پرسپولیس همچنین قصد دارد برای تقویت خط حمله سرخپوشان نیز یک مهاجم خارجی جذب کند. اگرچه در عین حال پرداختی به بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ هم خواهد داشت تا این دو بازیکن هم بدون مشکل تمرینات خود را انجام دهند.
اما مهمترین تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس انتخاب جانشین برای کالدرون است. آنچه مشخص است کریم باقری حاضر به قبول سرمربیگری پرسپولیس نیست و از این رو یک مربی داخلی در کنار وی هدایت پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت.
گزینه‌های روی میز باشگاه
در حال حاضر یحیی گل‌محمدی، علی کریمی و مهدی تارتار گزینه‌های باشگاه پرسپولیس هستند. در این میان انصاری‌فرد رابطه خیلی خوبی با تارتار دارد و اولین مدیرعاملی هم بود که به وی اعتماد و او را در راه‌آهن سرمربی تیمش کرد. اگرچه گل‌محمدی هم احتمال جدایی‌اش از شهر خودرو وجود دارد و او نیز گزینه جدی برای جانشینی کالدرون به حساب می‌آید. نام علی کریمی هم به خاطر محبوبیتی که بین هواداران پرسپولیس دارد مطرح شده و او نیز شانس هدایت سرخپوشان را دارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10037
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.