• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

زوران وویچ به کادرفنی گل گهر اضافه شد

  • کد خبر : 5033
  • 22 تیر 1398 - 21:55
زوران وویچ به کادرفنی گل گهر اضافه شد

مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان در حال مذاکره برای جذب یک مربی ایرانی هستند. باشگاه گل گهر سیرجان در ادامه تقویت تیم برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر دو بازیکن دیگر را به خدمت گرفت. عبدالله حسینی بازیکن فصل گذشته تیم شهرخودرو و محمدعلی فرامرزی بازیکن فصل گذشته تیم گل‌ریحان البرز، با عقد قراردادی […]

مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان در حال مذاکره برای جذب یک مربی ایرانی هستند.
باشگاه گل گهر سیرجان در ادامه تقویت تیم برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر دو بازیکن دیگر را به خدمت گرفت.

عبدالله حسینی بازیکن فصل گذشته تیم شهرخودرو و محمدعلی فرامرزی بازیکن فصل گذشته تیم گل‌ریحان البرز، با عقد قراردادی به عضویت نماینده سیرجان درآمدند. با جذب این دوبازیکن، لیست گل‌گهر تنها سه جای خالی خواهد داشت که مدیران باشگاه در تلاش هستند تا طبق خواسته سرمربی، آن‌ها را با بازیکنان خارجی پر کنند.

ضمن اینکه کادرفنی تیم گل‌گهر نیز با حضور یک مربی اهل کشور کرواسی تقویت شد و زوران وویچ دستیار وینگو در لیگ نوزدهم خواهد بود. وویچ که دارای مدرک حرفه‌ای از اتحادیه فوتبال اروپا است روزمه خوبی هم دارد. او دستیار تومیسلاو ایویچ(سرمربی اسبق و فقید تیم ملی ایران)‌ در تیم المپیک مارسی، بوده است و همچنین سابقه مربیگری در تیم ملی یوگوسلاوی و در کنار ایویکا اوسیم را نیز دارد. وویچ علاوه براین، در لیگ‌های مراکش، عربستان و قطر نیز کار کرده است.

قرار است علاوه بر این مربی کروات، یک دستیار ایرانی نیز به کادرفنی گل‌گهر اضافه شود که مدیران باشگاه مشغول ذاکره با گزینه‌های مدنظر هستند.

بازیکنان تیم گل‌گهر امروز تست‌های پزشکی در مرکز ایفمارک را پشت سر می‌گذارند و روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب با تیم‌های فولادخوزستان و پیکان بازی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5033

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.