• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
امام جمعه سیرجان:

سران سه قوه تصمیم قاطع و اجرایی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم بگیرند

  • کد خبر : 3068
  • 02 تیر 1397 - 12:46
سران سه قوه تصمیم قاطع و اجرایی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم بگیرند

امام جمعه سیرجان سیرجان در نماز جمعه این هفته گفت :ماهیت سردمداران آمریکا ظلم ، جنایت ، نقض قوانین جهانی و بین المللی ، کشتار و بی رحمی است. حجت الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: اقدام اسفناک ترامپ در خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل و قبیح تر و زشت تر از این هم […]

امام جمعه سیرجان سیرجان در نماز جمعه این هفته گفت :ماهیت سردمداران آمریکا ظلم ، جنایت ، نقض قوانین جهانی و بین المللی ، کشتار و بی رحمی است.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: اقدام اسفناک ترامپ در خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل و قبیح تر و زشت تر از این هم جداکردن بچه ها و فرزندان از والدین مهاجر نشانه سقوط آمریکا و نابود شدنش در آتش ظلم و جنایات دارد.
وی به فرمایشات رهبری معظم در روز عید فطر و همچنین در دیدار نمایندگان مجلس پرداخت و گفت : رهبری معظم تاکید بر امیدواری مردم و رفع مشکلات آنان را دارند و سران سه قوه هم تنظیم بازار سکه ، ارز و مسکن را داشته باشند و تصمیم قاطع واجرایی در رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند.
خطیب جمعه سیرجان ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به فرمایشات رهبری نظام دقت کنند و ضمن نظارت و خدمات صادقانه از قوانین خلاف مصلحت نظام و مردم پرهیز کنند و فرمایشات معظم له را نصب العین خود قرار دهند و بدانند که مجلس خانه ملت و عصاره همه فضائل است.
امام جمعه سیرجان به مناسبت های مختلف هفته از جمله اول تیرماه روز اصناف اشاره کرد و گفت : اصناف نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم ، در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشتند و امروز هم باید در تولید کالای ایرانی و دوری و مبارزه با گرانفروشی و احتکار تلاش کنند تا ملت ایران با همبستگی و اتحاد در جنگ اقتصادی علیه سلطه گران و دشمنان پیروز شود.
حجت الاسلام حسینی به مناسبت هفتم تیر وسالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب و شهادت شهید مهدی نصیری لاری از یاران صدیق انقلاب و شهید بهشتی که در حادثه هفتم تیر توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند پرداخت و گفت : استکبارجهانی و در راس آنها آمریکا از اول پیروزی انقلاب اسلامی قصد براندازی نظام اسلامی ملت ایران را داشته است که با همه توطئه ها طی ۴۰ سال گذشته شکست خورده و امروز هم با هوشیاری و بصیرت مردم و ادامه راه شهدای هفتم تیر دشمنان این نظام شکست خورده هستند هفته قوه قضائیه نیز یاد آور ادامه راه شهید بهشتی ویاران انقلاب است.
شهید مهدی نصیری لاری نماینده مردم لارستان فارس در مجلس شورای اسلامی بود که در ۷ تیرماه سال ۱۳۶۰ در حادثه انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی به همراه شهید بهشتی و دیگر یارانش به شهادت رسید و این شهید در سیرجان زندگی می کرد و چندین بار به جرم فعالیت های ضد رژیم ستم شاهی دستگیر شد و اولین فرماندار سیرجان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که هم اکنون نیز در گلزار شهدای سیرجان در کنار سایر یارانش آرام گرفته و آرامگاهش مورد توجه مردم این شهرستان است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3068

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.