• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
گرنداسلم تکواندو

سهمیه سوم المپیک سوخت

  • کد خبر : 9366
  • 28 آذر 1398 - 11:34
سهمیه سوم المپیک سوخت

سجادمردانی نماینده وزن ۸۰+کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده چین رفت و با شکست مقابل این هوگوپوش سهمیه سوم تکواندو از دست رفت. سومین دوره مسابقات گرند اسلم از روز گذشته (چهارشنبه – ۲۷ آذرماه) در ووشی چین آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد. این رقابت‌ها با حضور […]

سجادمردانی نماینده وزن ۸۰+کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده چین رفت و با شکست مقابل این هوگوپوش سهمیه سوم تکواندو از دست رفت.
سومین دوره مسابقات گرند اسلم از روز گذشته (چهارشنبه – ۲۷ آذرماه) در ووشی چین آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد. این رقابت‌ها با حضور ۱۰۷ تکواندوکار از ۲۳ کشور دنیا آغاز شده است. امروز (پنج شنبه) سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان به منظور کسب سومین سهمیه تکواندو در المپیک ۲۰۲۰ در نخستین مبارزه به مصاف نماینده چین رفت. این دیدار در راند اول با نتیجه ۷ بر یک به سود تکواندوکار چینی به پایان رسید. راند دوم این دیدار نیز با نتیجه ۱۷ بر ۵ به سود نماینده چین تمام شد.
نتایج کسب شده مربوط به تعداد راندهایی است که تکواندوکار در آن به برتری رسیده است. (در این رقابت‌ها، اختلاف ۲۰ امتیازی و ۵ اخطار در هر راند، برنده آن راند را مشخص می‌کند. بعد از هر راند امتیازات و اخطارها صفر می‌شود، اما در نهایت تمامی اخطارها محاسبه خواهد شد تا در صورت تساوی برنده را مشخص کند.)
سجاد پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه به مصاف برنده چین می‌رود؛ ژیائوکسینگ سانگ برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹ و برنز گرند اسلم دوره قبل رفت و در نهایت پس از شکست مقابل این هوگوپوش علاوه بر اینه از گردونه رقابت‌ها حذف شد، شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد و سومین سهمیه تکواندو ایران سوخت.
لازم به یادآوری است، کوثر اساسه در ‌وزن ۵۷- کیلوگرم، یلدا ولی‌نژاد و سینا بهرامی در اوزان ۶۷- کیلوگرم بانوان و ۶۸- کیلوگرم مردان که با هزینه شخصی راهی این رقابت‌ها شده بودند، در نخستین مبارزه شکست خوردند و از گردونه مسابقات کنار رفتند.
لازم به یادآوری است، تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در فینال مسابقات گرندپری مسکو، موفق شد توسط آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم سهمیه المپیک توکیو را کسب کردند.
در بخش بانوان نیز فروردین ماه سال آینده مسابقات قاره‌ای به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد که تیم ملی بانوان کشورمان با دو نماینده در این رقابت ها حضور خواهند داشت. امروز نیز سجاد مردانی با شکست مقابل نماینده چین سهمیه حضور در المپیک توکیو را از دست داد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.