• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

سهم ۹۰ درصدی جابه‌جایی بار و مسافر کشور از شبکه راه‌ها

  • کد خبر : 4976
  • 21 تیر 1398 - 13:36
سهم ۹۰ درصدی جابه‌جایی بار و مسافر کشور از شبکه راه‌ها

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به سهم ۹۰ درصدی جابه‌جایی بار و مسافر در کشور از طریق شبکه راه‌ها گفت: اولویت این سازمان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است. عبدالهاشم حسن‌نیا در حاشیه بازدید از روند اجرایی چند پروژه در شهرستان‌های منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و کهنوج اظهار داشت: تمام توان سازمان […]

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به سهم ۹۰ درصدی جابه‌جایی بار و مسافر در کشور از طریق شبکه راه‌ها گفت: اولویت این سازمان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

عبدالهاشم حسن‌نیا در حاشیه بازدید از روند اجرایی چند پروژه در شهرستان‌های منوجان، قلعه‌گنج، فاریاب و کهنوج اظهار داشت: تمام توان سازمان راهداری و حمل جاده‌ای در کشور ایجاد بستر مناسب حمل و نقلی در جاده‌ها است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: سهم ۹۰ درصدی جابه‌جایی بار و مسافر در کشور از طریق شبکه راه‌ها خود نشان‌دهنده اهمیت دهنده بخش حمل و نقلی است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلف این سازمان با توجه به وضع موجود و همه محدودیت‌های مالی در حال اجرا است، افزود: اولویت ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیشرفت و جمع کردن پروژه‌های در دست اجراست.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه از تمام ظرفیت برای کمک به توسعه زیرساخت‌های مناطق کمتر توسعه یافته استفاده خواهیم کرد، اظهار کرد: هزینه‌های سنگین در تمام حوزه‌های راهداری و محدودیت اعتباری ‌و گستردگی کشور و نیاز تمام مناطق به توجه ویژه را می‌طلبد.

حسن‌نیا گفت: در بازدید از آبنمای مظفرآباد در شهرستان رودبار جنوب آبنمایی به طول ۴۰۰ متر باید تبدیل به پل شود که در حال حاضر اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان می‌خواهد که هزینه‌ای سنگین است.

وی با بیان اینکه اولویت این سازمان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است، افزود: در حال حاضر باید طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راهداری تکمیل شود تا برای اجرای طرح‌های جدید چاره‌اندیشی شود .

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفری یک روزه به همراه فرمانداران و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، معاون برنامه‌ریزی و به جنوب استان از پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان بازدید کرد .

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.