• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

سوخت بیشترین کالای کشف شده در استان کرمان

  • کد خبر : 11112
  • 15 اردیبهشت 1399 - 13:05
سوخت بیشترین کالای کشف شده در استان کرمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: بیشترین کالای مکشوفه قاچاق در استان کرمان در حوزه سوخت است که بالاترین کشفیات در شهرستان‌های شرقی استان بوده است. ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: بیشترین کالای مکشوفه قاچاق در استان کرمان در حوزه سوخت است که بیشترین کشفیات در شهرستان‌های […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: بیشترین کالای مکشوفه قاچاق در استان کرمان در حوزه سوخت است که بالاترین کشفیات در شهرستان‌های شرقی استان بوده است.

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: بیشترین کالای مکشوفه قاچاق در استان کرمان در حوزه سوخت است که بیشترین کشفیات در شهرستان‌های شرقی استان بوده است.

او افزود: حدود ۵ میلیون لیتر نفت گاز، بیش از ۳۲۲ هزار لیتر بنزین و ۳۰۱ هزار لیتر نفت سفید در سال ۹۸ کشف شده که پرونده آن‌ها به تعزیرات ارسال شده است.

او اظهار کرد: دام دومین مورد قاچاق کالا در استان بوده که بیشترین پرونده را در تعزیرات حکومتی استان تشکیل داده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با تاکید بر اینکه در قانون قاچاق دام باید بازنگری شود تا دامداران در استان آسیب نبینند افزود: پلاک‌گذاری دام‌ها توسط جهاد کشاورزی تا حدی انجام شده، اما کافی نیست.

او عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم از جمله محدودیت نیروی انسانی با این وجود اقدامات خوبی در سال گذشته در رابطه با قاچاق کالا در استان انجام شده است.

او با اشاره به تعداد پرونده وارده در سال ۹۸ ما ۵ هزار و ۱۲۳ فقره بوده که نسبت به سال ۹۷ در این زمینه ۳۵ درصد افزایش ورودی داشتیم افزود: تعداد پرونده‌های مختومه قاچاق کالا ۵ هزار و ۱۱۲ فقره پرونده است که ۳۸ درصد افزایش داشته است.

میری با بیان اینکه ۵۵۴ میلیارد و ۱۲۴ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۵۹۵ ریال مبلغ محکومیت‌ها در سال ۹۸ بوده که نسبت به سال ۹۷ افزایش ۲۲۸ درصدی در بخش محکومیت‌ها داشته‌ایم گفت: از این مبلغ بیش از ۳۶ میلیارد ریال وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11112
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.