• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

سیرجان قهرمان رقابت های کشتی دانش آموزان استان کرمان

  • کد خبر : 3066
  • 02 تیر 1397 - 12:43
سیرجان قهرمان رقابت های کشتی دانش آموزان استان کرمان

پرونده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان پسر استان کرمان در رده ی نونهالان با قهرمانی سیرجان بسته شد. هاشم زاده تقی، رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان گفت: مسابقات کشتی دانش آموزان پسر استان کرمان با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار از ۶ شهرستان استان در رشته های آزاد و فرنگی […]

پرونده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان پسر استان کرمان در رده ی نونهالان با قهرمانی سیرجان بسته شد.

هاشم زاده تقی، رییس هیئت ورزش دانش آموز‌ی استان کرمان گفت: مسابقات کشتی دانش آموزان پسر استان کرمان با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار از ۶ شهرستان استان در رشته های آزاد و فرنگی به مدت دو روز به میزبانی هیئت ورزش دانش آموزی استان کرمان در محل خانه کشتی کرمان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه مسابقات کشتی فرنگی نونهالان در ۱۲وزن برگزار شد، افزود: در پایان، تیم های سیرجان، جیرفت و راور مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

زاده تقی تصریح کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان دز رشته کشتی آزاد و در رده سنی نونهالان نیز با حضور ۷۶ شرکت کننده در قالب ۹ تیم و در ۱۲وزن برگزار شد.

وی یادآور شد: در نهایت، تیم های سیرجان، رفسنجان و ناحیه ۲ به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

زاده تقی افزود: در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان و ورزش دوستان برگزار شد، به نفرات اول تا سوم هر وزن و رشته، حکم قهرمانی و مدال و به تیم های برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها با همکاری هیئت کشتی استان و شهرستان کرمان انجام شد، تصریح کرد: نفرات نخست هر وزن با همکاری هیئت کشتی استان به مسابقات کشوری که از ۱۰ تیر جاری به میزبانی استان لرستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.