• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

شمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان به ۵۵۹ نفر رسید

  • کد خبر : 10913
  • 31 فروردین 1399 - 20:44
شمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان به ۵۵۹ نفر رسید

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از آغاز اپیدمی تاکنون ۵۵۹ نفر در استان کرمان مبتلا به کرونا شده اند. مهدی شفیعی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: با ارسال ۱۴۶ نمونه به آزمایشگاه‌های استان، تست هفت نفر (شش مورد اطرافیان بیمار و یک مورد سرپایی) […]

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از آغاز اپیدمی تاکنون ۵۵۹ نفر در استان کرمان مبتلا به کرونا شده اند.

مهدی شفیعی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: با ارسال ۱۴۶ نمونه به آزمایشگاه‌های استان، تست هفت نفر (شش مورد اطرافیان بیمار و یک مورد سرپایی) در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد سه نفر زن و چهار نفر مرد بوده و همگی متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند، بیان کرد: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون ۵۵۹ نفر بوده و تعداد کادر درمان مبتلاشده نیز به تعداد ۵۹ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ در استان نداشته‌ایم، اظهار کرد: ️ در مجموع از ابتدا تاکنون ۴۸ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان این مطلب که طی ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند که از ابتدا تا کنون در مجموع ۲۹۹ نفر بهبود پیدا کردند، عنوان کرد: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلاء به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۳۷۷ نفر است و ۳۰ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد افراد بستری در آی سی یو پنج نفر و افراد مستقر در نقاهتگاه هشت نفر است، اظهار داشت: افراد بستری در بیمارستان‌ها به دلیل بیماری حاد تنفسی از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز دو هزار و ۷۶۳ مورد بوده است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ مورد نیز بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز دو هزار و ۱۶۹ مورد بوده که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ مورد اضافه شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10913
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.