• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

علی کریمی، جدید ترین گزینه مربیگری گل گهر

  • کد خبر : 7484
  • 21 مهر 1398 - 9:44
علی کریمی، جدید ترین گزینه مربیگری گل گهر

علی کریمی به دومین گزینه مربیگری گل گهر سیرجان تبدیل شده و مدیران باشگاه به دنبال مذاکره با این فرد سرشناس هستند. بعد از جدایی وینکو بگوویچ از گل گهر سیرجان گزینه‌های سرشناسی برای نشستن بر روی نیمکت این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر مطرح شدند. مربی مدنظر آن‌ها علی دایی بود که […]

علی کریمی به دومین گزینه مربیگری گل گهر سیرجان تبدیل شده و مدیران باشگاه به دنبال مذاکره با این فرد سرشناس هستند.

بعد از جدایی وینکو بگوویچ از گل گهر سیرجان گزینه‌های سرشناسی برای نشستن بر روی نیمکت این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر مطرح شدند. مربی مدنظر آن‌ها علی دایی بود که پس از چند دور مذاکره در نهایت توافق نهایی حاصل نشد و مربیان دیگری مد نظر هیئت مدیره گل گهر قرار گرفته اند.

طبق اخبار به دست آمده جدیدترین گزینه گل گهر سیرجان برای نیمکت مربیگری علی کریمی است. سرمربی سابق تیم‌های نفت تهران و سپیدرود رشت که حالا در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار گرفته است. پیش از این و در زمان حضور این تیم در لیگ یک، صحبت جدی با این فرد برای حضور در سیرجان شد. اما کریمی در آن زمان درخواست داشت تمرینات در تهران برگزار شود و این مورد موافقت مدیریت باشگاه قرار نگرفت و همه چیز منتفی شد.

حالا بار دیگر باب مذاکره با علی کریمی باز شده است. این مربی در ابتدای فصل نیز گزینه هدایت گل گهر بود اما در نهایت وینکو بگوویچ در سمت خود ابقا شد. حالا همه چیز برای همکاری فراهم شده است. تمرینات این تیم در تهران برگزار می‌شود و بودجه خوبی برای موفقیت در لیگ برتر تدارک دیده شده است. اما از یک طرف علی کریمی به دنبال ریسک دوباره در فوتبال ایران بعد از سپیدرود نیست. وی می‌خواهد که با بررسی همه جانبه این پیشنهاد را قبول کند. از وضعیت بازیکنان تیم گرفته تا امکاناتی که در اختیار او قرار می‌گیرد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار او و سیرجانی‌ها خواهد بود.

علی کریمی در لیگ هجدهم به طور همزمان مالکیت و مربیگری سپیدرود رشت را بر عهده داشت که این امر تمرکز کامل او برای لیگ را به همراه نداشت و در نهایت جدایی، سرنوشت او با سرخ‌های گیلانی بود. اما حالا بهترین شرایط فراهم شده تا کریمی تنها به مربیگری بپردازد و مشکلات جانبی بر روی کار او تاثیر نگذارد. هر چند که هنوز هم تعیین تکلیف نهایی انجام نشده و باید در انتظار تایید رسمی این مربی و مدیران باشگاه باشیم.

در این بین نام چند مربی دیگر برای حضور در سیرجان مطرح شده که درستی آن تایید نشده است و باید دید در نهایت کدام فرد با تجربه به عنوان جانشین وینکو کروات انتخاب می‌شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7484
  • منبع : ورزش سه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.