• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

فرماندار جیرفت در راه سیرجان

  • کد خبر : 11335
  • 23 تیر 1399 - 10:03
فرماندار جیرفت در راه سیرجان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از انتخاب فرماندار ویژه شهرستان سیرجان خبر داد. شهباز حسن‌پور از انتخاب فرماندار سیرجان خبر داد و گفت: ابوذر عطاپور فرماندار فعلی شهرستان جیرفت از سوی استاندار کرمان به عنوان فرماندار ویژه سیرجان منصوب شد. وی با تاکید برآنکه بنده موافق فرماندار غیر بومی نبوده‌ام، اظهار کرد: با […]

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از انتخاب فرماندار ویژه شهرستان سیرجان خبر داد.

شهباز حسن‌پور از انتخاب فرماندار سیرجان خبر داد و گفت: ابوذر عطاپور فرماندار فعلی شهرستان جیرفت از سوی استاندار کرمان به عنوان فرماندار ویژه سیرجان منصوب شد.

وی با تاکید برآنکه بنده موافق فرماندار غیر بومی نبوده‌ام، اظهار کرد: با اینکه از همان ابتدا به دنبال انتخاب یک فرماندار بومی برای شهرستان سیرجان بودیم اما در مجموع به انتخاب استاندار کرمان احترام می‌گذارم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از دیر انتخاب شدن فرماندار سیرجان سخن به میان آورد و بیان کرد: بنده از این دیر انتخاب شدن فرماندار سیرجان گلایه زیادی داشتم و در انتخابات و در دیدار با وزیر کشور این گلایه خود را اعلام کرده همچنین در  نشست با استاندار نیز این مورد را رسما اعلام کردم.

وی با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که مسایلتان را محکم، منطقی و مستدل بگویید اما حق بی‌احترامی به کسی را ندارید.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان خطاب به دولت گفت: از دولت انتظار می رود از نیروهای بومی، توانمند و خوش سابقه، خلاق، مبتکر و نوآور در انتصاب های خود استفاده کند اما اگر به هر دلیلی وزارت کشور و شخص استاندار کرمان به این نتیجه برسند که فرماندار غیربومی منصوب کنند بنده به عنوان نماینده مردم همکاری لازم با فرماندار جدید را خواهم داشت اما خواسته اصلی بنده از ابتدا تا امروز انتخاب فرماندار بومی بوده زیرا در سیرجان نیروهای شایسته، خلاق، مبتکر و مومن زیادی وجود دارد که می توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی در خصوص اینکه آیا دیر انتخاب شدن فرماندار سیرجان به دلیل مسائل سیاسی بوده است؟ اظهار کرد: ان‌شالله که هیچ سیاسی بازی در این انتخاب نبوده. انتخابات مجلس شورای اسلامی و پس از آن شیوع بیماری کرونا باعث تاخیر در انتخاب فرماندار سیرجان شد و بنده استاندار کرمان را فردی مومن می‌دانم. ایشان آدم سیاسی‌کاری نیست و تعهد و تخصص و صیانت استاندار بر مسایل سیاسی می‌چربد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11335
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.