• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
مشارکت اسرائیل در نمایشگاه اکسپو 2020

فصل جدید سریال عادی سازی روابط «امارات و اسرائیل»

  • کد خبر : 3766
  • 09 اردیبهشت 1398 - 11:30
فصل جدید سریال عادی سازی روابط «امارات و اسرائیل»

گام جدید امارات برای عادی سازی روابط با اسرائیل: وزارت خارجه رژیم اشغالگر اسرائیل به صورت رسمی مشارکتش در نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰ در دبی اعلام کرد. نتانیاهو در توییتی از این امر ابراز خرسندی کرد و نوشت: “از مشارکت اسرائیل در نمایشگاه اکسپو که در دبی برگزار می شود استقبال می کنم. این […]

گام جدید امارات برای عادی سازی روابط با اسرائیل: وزارت خارجه رژیم اشغالگر اسرائیل به صورت رسمی مشارکتش در نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰ در دبی اعلام کرد.

نتانیاهو در توییتی از این امر ابراز خرسندی کرد و نوشت: “از مشارکت اسرائیل در نمایشگاه اکسپو که در دبی برگزار می شود استقبال می کنم. این نشانه ای دیگر درباره جایگاه رو به رشد اسرائیل در جهان و منطقه است”.

حساب اسرائیل به عربی در توییتر نیز در این باره نوشت: “نمایشگاه های اکسپو مکانی برای دیدار اشخاص از سراسر جهان با یکدیگر است، خرسندیم که بخشی از این نمایشگاه مهم که در دبی برگزار می شود هستیم”.
این اولین فصل از سریال عادی سازی آشکار روابط میان تل آویو و ابوظبی نیست. امارات به تازگی از هیاتی اسرائیلی برای یک المپیاد ورزشی میزبانی کرده بود. در آوریل ۲۰۱۹ خلبان های اماراتی در کنار خلبان های اسرائیلی در یک مانور نظامی در یونان شرکت کردند. در اکتبر ۲۰۱۸ نیز وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل به همراه تیم ملی جودوی این کشور برای شرکت در یک تورنمنت ورزشی در ابوظبی حضور یافته بود و حتی هنگام نواخته شدن سرود اشغالگران پس از آن که جودوکار اسرائیلی مدال طلای این مسابقات را کسب کرد، اشک ریخت. به او همچنین اجازه داده شد به همراه مقامات اماراتی وارد مسجد بزرگ ابوظبی شود.
همزمان با این اخبار فعالان حقوقی وبسایتی الکترونیکی برای انتشار نقض حقوق بشر در امارات ایجاد کرده اند. این وبسایت به شکنجه، نقض حقوق بشر، محدود سازی آزادی بیان، نقض حقوق زنان و جنایت های امارات در یمن پرداخته است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3766
  • منبع : آخرین خبر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.