• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد:

فعالیت یکسره مراکز ویژه تست کرونا در کرمان

  • کد خبر : 12103
  • 26 مهر 1399 - 15:05
فعالیت یکسره مراکز ویژه تست کرونا در کرمان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فعالیت یکسره مراکز ویژه تست کرونا در کرمان خبر داد. سید وحید طباطبایی اظهار کرد: مراکز ویژه ویزیت بیماران کرونایی از تاریخ ۲۲ مهر به صورت یکسره از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۰ شب پذیرای مراجعه کنندگان هستند. وی با بیان این مطلب که این مراکز از ساعت […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فعالیت یکسره مراکز ویژه تست کرونا در کرمان خبر داد.

سید وحید طباطبایی اظهار کرد: مراکز ویژه ویزیت بیماران کرونایی از تاریخ ۲۲ مهر به صورت یکسره از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۰ شب پذیرای مراجعه کنندگان هستند.

وی با بیان این مطلب که این مراکز از ساعت ۱۰ لغایت ۱۱ صبح به گندزدایی اختصاص پیدا کرده و مابقی ساعت پذیرای مراجعه‌کنندگان هستند، اظهار داشت: بر اساس اعلام شیوه نامه‌های بهداشتی از طرف وزارت بهداشت، کشور ما همانند بسیاری از کشورهای دنیا از افرادی که دارای علائم کرونا نیستند، تست گرفته نمی‌شود و این افراد در هنگام حضور در محل کار حتماً باید از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: همه افرادی که به مراکز ویزیت کرونا مراجعه می‌کنند، مورد معاینه قرار می‌گیرند و به این معنا نیست که از همه افراد تست گرفته می‌شود چرا که گرفتن تست بر اساس پروتکل‌هایی است که از طرف وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

وی با بیان این مطلب که حساسیت تشخیص تست کرونا هم بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است، عنوان کرد: چنانچه فردی دارای علائم کرونا باشد توسط پزشک گواهی استعلاجی داده و توصیه‌های لازم بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و پس از دو هفته که به محل کار مراجعه می‌کند باید از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.