• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
بگوویچ: درباره دوران حضورم در ایران یک کتاب می‌نویسم

فوتبال سیرجان را بیشتر به مردم ایران معرفی کرد

  • کد خبر : 7663
  • 24 مهر 1398 - 10:43
فوتبال سیرجان را بیشتر به مردم ایران معرفی کرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که درباره دوران حضورش در فوتبال ایارن یک کتاب خواهد نوشت. وینکو بگوویچ در ارتباط با وضعیت فعلی‌اش بعد از قطع همکاری با گل‌گهر گفت: تابع تصمیم باشگاه هستم و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و رابطه خوبی که با این باشگاه دارم هیچ‌وقت […]

سرمربی پیشین تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت که درباره دوران حضورش در فوتبال ایارن یک کتاب خواهد نوشت.
وینکو بگوویچ در ارتباط با وضعیت فعلی‌اش بعد از قطع همکاری با گل‌گهر گفت: تابع تصمیم باشگاه هستم و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و رابطه خوبی که با این باشگاه دارم هیچ‌وقت خراب نمی‌شود. در حال حاضر از لیگ برتر ایران، لیگ دسته اول، لیگ کرواسی و از کشور چین پیشنهاد دارم ولی تصمیمی در مورد آینده نگرفته‌ام. اگر قرار باشد ایران را ترک کنم به کرواسی می‌روم تا مدتی در کشورم استراحت کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «بابت جدایی از گل‌گهر چه احساسی دارد؟» عنوان کرد: طبیعتا ناراحت هستم، تا همین یکی دو سال گذشته خیلی‌ها در ایران اطلاعات زیادی در مورد سیرجان نداشتند ولی فوتبال باعث شد این شهر که یکی از قطب‌های صنعتی در ایران است بیشتر شناخته شود. این فوتبال بود که سیرجان را بیشتر به مردم ایران معرفی کرد. هدف باشگاه هم در فصل جاری این بود که تیم برای سال اول در لیگ برتر بماند، من هم این قول را دادم که می‌مانیم و البته دنبال یک جایگاه خوب هم بودیم.

بگوویچ در مورد اینکه چرا شروع لیگ با نتایج خوبی برای گل‌گهر همراه نبود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم، در بعضی از بازی‌ها موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم، البته اشتباهات بچه‌گانه هم داشتیم. خوب فوتبال بازی می‌کردیم و بدشانسی باعث شد خوب امتیاز نگیریم. وقتی هم نتیجه نمی‌گرفتیم برخی دنبال شیطنت و ایجاد حاشیه بودند. از همان اول که در سیرجان بودم، یک گروه دوست نداشتند نتیجه بگیریم و گفته بودند که نمی‌گذاریم وینکو در لیگ برتر مربیگری کند. واقعا نمی‌دانم آنها چه اهدافی را دنبال می‌کردند.

وی که در یکی از مصاحبه‌هایش به عدم حمایت هواداران و خبرنگاران سیرجانی از گل‌گهر اشاره کرده بود، در این خصوص عنوان کرد: فکر می‌کنم حرف‌های من سوءتفاهم ایجاد کرد. در فصل گذشته هواداران خیلی خوب تیمشان را تشویق می‌کردند و در نهایت به لیگ برتر آمدیم ولی امسال آن شور و هیجان سال گذشته را شاهد نبودیم. من گفتم که هواداران باید از تیم حمایت و کاری کنند که جو سنگینی برای حریفان به وجود بیاید. الان هم معتقدم که آنها باید به بهترین شکل از تیم حمایت کنند.

بگوویچ حرف‌هایش خاطرنشان کرد: نزدیک به دو دهه از فعالیت من در فوتبال ایران می‌گذرد و در این مدت همیشه تلاش کردم تا وظایفم را به بهترین شکل انجام دهم. مطمئنا درباره دوران حضورم در ایران یک کتاب می‌نویسم و دوست دارم خاطراتم را منتشر کنم.

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.