• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
تورنمنت والیبال «جام دریاچه ارومیه»

فولاد سیرجان ایرانیان، آذرباتری ارومیه را شکست داد

  • کد خبر : 11746
  • 05 شهریور 1399 - 11:58
فولاد سیرجان ایرانیان، آذرباتری ارومیه را شکست داد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدار رقابت دوستانه والیبال «جام دریاچه ارومیه» برابر آذرباتری پیروز شد. در این مسابقه، نماینده سیرجان موفق شد ۳ بر دو آذرباتری ارومیه را شکست دهد. ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۴، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۸ به‌سود فولادسیرجان ایرانیان و ست دوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۹ […]

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدار رقابت دوستانه والیبال «جام دریاچه ارومیه» برابر آذرباتری پیروز شد.

در این مسابقه، نماینده سیرجان موفق شد ۳ بر دو آذرباتری ارومیه را شکست دهد.

ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۴، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۸ به‌سود فولادسیرجان ایرانیان و ست دوم و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۹ به‌سود آذرباتری به پایان رسید.

صابر کاظمی از فولادسیرجان با ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن زمین بود و در تیم آذرباتری، محمد اسماعیلی با ۱۵ امتیاز عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشت.

تیم آذرباتری ارومیه بازی را با ترکیب جاوید اسمعیلی، علی رشیدی، علیرضا کمالپور، میلاد حمیدی، محمد اسماعیلی، عطا زراعتگر و علی فلاح و فولاد سیرجان ایرانیان با ترکیب رامین خانی، مهدی جلوه، رحمان داوودی، مجتبی یوسفی، صابر کاظمی، علیرضا بهبودی و  رضی‌پور آغاز کردند.

مصاحبه مربیان

ساسان خداپرست سرمربی آذرباتری گفت: بیشتر بازیکنان تیم، تنها سابقه بازی در لیگ دسته یک داشتند و با استرس بازی می‌کردند با این حال از عملکرد تیم رضایت کامل دارم.
وی گفت: هدف تیم ما در این فصل، حفظ سهمیه استان در لیگ برتر است.

محمدرضا تندروان سرمربی فولادسیرجان ایرانیان گفت: بازیکنان بدلیل دیررسیدن به ارومیه خسته بودند با این حال در این بازی توانستیم پیروز شویم.
وی این تورنمنت را فرصتی برای آمادگی کامل برای حضور در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: در زمان هایی از بازی عدم تمرکز در تیم ما وجود داشت که سعی کردیم با تغییرات آنرا برطرف کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.