• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان:

مدال‌آوران در همگانی‌کردن ورزش بین دانشجویان کم‌تحرک بکوشند

  • کد خبر : 5087
  • 24 تیر 1398 - 19:59
مدال‌آوران در همگانی‌کردن ورزش بین دانشجویان کم‌تحرک بکوشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان ظهر امروز از درخشش هادی جانی‌پور دانشجوی این واحد دانشگاهی در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌‌برداری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور قدردانی کرد. در این دیدار که معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و جمعی از استادان حضور داشتند، علی یعقوبی‌پور از هادی جانی‌پور به‌دلیل کسب مدال طلای […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان ظهر امروز از درخشش هادی جانی‌پور دانشجوی این واحد دانشگاهی در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌‌برداری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور قدردانی کرد.

در این دیدار که معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و جمعی از استادان حضور داشتند، علی یعقوبی‌پور از هادی جانی‌پور به‌دلیل کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اهدای تاج گل از تلاش‌های این ورزشکار قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های ورزشی، ورزشکاران جوان را الگویی برای سایر جوانان دانست و گفت:‌ حضور قهرمانانی مانند هادی جانی‌پور در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، افتخاری بزرگ برای این دانشگاه محسوب می‌شود و ما تلاش‌ آنان را ارج می‌نهیم.

وی ورزشکاربودن را مزیتی بزرگ برای یک دانشجو عنوان کرد و افزود: ورزش دارای دو بخش قهرمانی و همگانی است. از شما مدال‌آوران که در بخش قهرمانی فعال هستید، انتظار داریم که در همگانی‌کردن ورزش در دانشجویان کم‌تحرک بکوشید و دیگران را به انجام ورزش مستمر تشویق کنید

عبداالله محمودآبادی مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان هم در این نشست به ارائه گزارشی درباره این مسابقات پرداخت و گفت: مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی واحد ساری در سالن ورزشی مرحوم داود داودی به مدت چهار روز برگزار شد و هادی جانی‌پور دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با حضور در این مسابقات توانست با اقتدار با کسب سه مدال طلا مقام نخست این دوره از مسابقات را در وزن ۵۵ کیلوگرم به‌دست آورد.

جانی‌پور سال گذشته نیز عنوان نخست مسابقات دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را به‌دست آورده بود.

این دوره از مسابقات که با شرکت ۹۵ وزنه‌بردار منتخب دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در ۱۰ وزن برگزار شد و تیم وزنه‌برداری دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با کسب ۵۴۹ امتیاز قهرمان و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و خوزستان به مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5087

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.