• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان:

مراسم «سیل، همدلی و همراهی» در مدارس سیرجان برگزار می شود

  • کد خبر : 3249
  • 26 فروردین 1398 - 12:11
مراسم «سیل، همدلی و همراهی» در مدارس سیرجان برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان گفت: با توجه به حادثه سیل در برخی از مناطق کشور و به منظور کمک به هموطنان سیل زده و تامین نیازهای دانش آموزان این مناطق ،آیین «سیل ،همدلی و همراهی » در مدارس شهرستان سیرجان برگزار می شود. اکبر محیا پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان صبح […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان گفت: با توجه به حادثه سیل در برخی از مناطق کشور و به منظور کمک به هموطنان سیل زده و تامین نیازهای دانش آموزان این مناطق ،آیین «سیل ،همدلی و همراهی » در مدارس شهرستان سیرجان برگزار می شود.

اکبر محیا پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان صبح امروز گفت: با توجه به حادثه سیل در برخی از مناطق کشور و به منظور کمک به هموطنان سیل زده و تامین نیازهای دانش آموزان این مناطق ،آیین «سیل ،همدلی و همراهی » در مدارس شهرستان سیرجان برگزار می شود.

اکبرمحیاپور گفت: در راستای کمک به هموطنان سیل زده و گسترش و ترویج فرهنگ نیکوکاری و احسان و تعمیق علقه های عاطفی و اخلاقی در بین دانش آموزان مراسمی تحت عنوان «سیل، همدلی و همراهی» در تمامی مدارس شهرستان با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان عزیز برگزار می شود. وی کمک های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا را برگ افتخاری در کارنامه فرهنگیان شهرستان برشمرد و گفت:: کلیه کمک های نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۵۲۰۶۲۵ نزد بانک مهر ایران(کمک به سیل زدگان) و یا شماره شبا ۲۱۰۶۰۰۵۶۱۰۰۱۱۰۶۴۹۲۰۶۴۰۰۱ir واریز می شود و کمک های غیر نقدی بعد از تحویل به دفتر مدارس و بسته بندی،به انبارمرکزی در استان کرمان ارسال و به استان های سیل زده بارگیری می شود.

شایان ذکر است این آئین در تاریخ  ۹۸/۱/۲۸ در مدارس شهرستان سیرجان برگزار می شود

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3249

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.