• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
باتیستا:

من برزیلی نیستم، ایرانی‌ام/ پارس جنوبی مدعی کسب سهمیه آسیایی است

  • کد خبر : 4946
  • 18 تیر 1398 - 20:51
من برزیلی نیستم، ایرانی‌ام/ پارس جنوبی مدعی کسب سهمیه آسیایی است

هافبک برزیلی پارس جنوبی جم می گوید تیمش می تواند در لیگ نوزدهم سهمیه آسیایی بگیرد. مگنو باتیستا در گفت و گو با “ورزش سه” درباره پیوستنش به پارس جنوبی جم بیان کرد: خوشحالم که بار دیگر زیر نظر فراز کمالوند کار می کنم. من ۴ سال با این مربی بودم و می دانم روحیات […]

هافبک برزیلی پارس جنوبی جم می گوید تیمش می تواند در لیگ نوزدهم سهمیه آسیایی بگیرد.

مگنو باتیستا در گفت و گو با “ورزش سه” درباره پیوستنش به پارس جنوبی جم بیان کرد: خوشحالم که بار دیگر زیر نظر فراز کمالوند کار می کنم. من ۴ سال با این مربی بودم و می دانم روحیات او چگونه است. با سبک کاری اش آشنایی دارم و امیدوارم امسال هم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی درباره میزان شناختش از پارس جنوبی عنوان کرد: پارس جنوبی خانواده خیلی خوبی است. اینجا شرایط خوبی دارد و از همه چیز راضی هستم. من فکر می کنم بازیکنان خوبی نیز جذب تیم شده اند و با مدیریتی که باشگاه دارد و هدایت کمالوند می توانیم نتایج خوبی بگیریم. با این شرایطی که من در پارس جنوبی می بینم، فکر می کنم می شود برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کرد.

هافبک برزیلی جدید پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که واقعا فکر می کند تیمش می تواند سهمیه آسیایی بگیرد، گفت: من اینطور فکر می‌کنم. این موضوع نظر من است و تصورم این است می شود این موفقیت را به دست آورد.

باتیستا در پاسخ به این پرسش که چه صحبتی با کمالوند درباره فصل آینده انجام داده، تاکید کرد: صحبت خاصی انجام ندادیم. چون ما از هم شناخت خیلی خوبی داریم. من سبک فوتبالم مشخص است و حتی چون همیشه محکم بازی می کنم، او به من چند سال است لقب کماندو را داده است.

هافبک برزیلی پارس جنوبی با اشاره به مبلغ قراردادش با این تیم خاطرنشان کرد: من پیشنهادهای خیلی بهتری از تیم های دیگر داشتم. مبالغ خوبی از سوی تیم های دیگر به من پیشنهاد شد اما به خاطر رابطه ای که با آقا فراز داشتم تصمیم گرفتم به پارس جنوبی بپیوندم.

بازیکن سابق نفت تهران، گسترش فولاد ، نفت آبادان و پیکان که هفتمین سال حضورش در فوتبال ایران را سپری می کند تاکید کرد: من دیگر برزیلی نیستم و ایرانی شده ام! ۷ سال است اینجا زندگی می کنم و الان هم می خواهم در ایران بمانم و سالها اینجا زندگی کنم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4946
  • منبع : ورزش سه

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.