• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

مهلت سفارش کتاب‌های درسی در کرمان تا دوم تیرماه تمدید شد

  • کد خبر : 11291
  • 27 خرداد 1399 - 10:39
مهلت سفارش کتاب‌های درسی در کرمان تا دوم تیرماه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تا روز دوشنبه دوم تیرماه سال جاری خبر داد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سید قوام‌رضا میرحسینی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از والدین دانش آموزان، مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان […]

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تا روز دوشنبه دوم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سید قوام‌رضا میرحسینی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از والدین دانش آموزان، مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان مبنی بر تمدید مهلت زمانی ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان که مطابق جدول زمانی در ۲۳ خرداد ۹۹ به اتمام رسیده بود، بنابر تصمیم کارگروه ستادی برنامه ریزی و نظارت بر توزیع و فروش مواد آموزشی پس از بررسی و ارزیابی لازم از وضعیت ثبت سفارش کتاب های درسی در سراسر استان، به منظور کمک به دانش آموزان جامانده، زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب های درسی، به مدت یک هفته، از روز دوشنبه ۲۶ خرداد تا روز دوشنبه دوم تیر سال جاری تمدید شد.

وی تاکید کرد: تمام کارگروه های منطقه ای برنامه ریزی و سفارش کتاب های درسی به منظور استفاده از این  فرصت، موظفند نسبت به بررسی و پیگیری امور تا اتمام ثبت سفارش تمام دانش آموزان اقدام کنند.

آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص فرهنگ از ۲۸ خرداد ۹۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز از آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص فرهنگ از ۲۸ خرداد سال جاری خبر داد.

احمد اسکندری نسب با استناد به راهکار ۳ – ۱۵ سند تحول بنیادین و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر شناسایی و هدایت استعدادهای برتر به ادامه تحصیل در رشته های علوم انسانی گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص فرهنگ از پنجشنبه ۲۸ خرداد آغاز و در روز یکشنبه هشتم تیر۹۹ پایان می یابد و مهلت تعیین شده تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که ملاک ثبت نام، داشتن حداقل معدل ۱۷ در نمرات نوبت اول (دی ماه ۹۹ – ۹۸) است، افزود: آزمون ورودی دبیرستان های خاص فرهنگ روز جمعه ۱۳ تیر راس ساعت ۹ صبح به صورت هماهنگ برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کارت ورود به جلسه آزمون، سه روز قبل از برگزاری آزمون از سایت sanjesh.kermanedu.ir قابل دریافت است و داوطلبان باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه، برای تایید آن به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.

اسکندری نسب یادآور شد: مدارس خاص فرهنگ به صورت روزانه فعال هستند و امکانات شبانه روزی ندارند.

وی همچنین تاکید کرد: دانش آموزان فقط در مدرسه ای که پذیرفته شده اند می توانند ثبت نام کنند و امکان جابجایی حتی در شهر کرمان وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11291
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.