• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

موسیقی سنتی کرمان برنده جایزه سنت پترزبورگ

  • کد خبر : 8498
  • 09 آذر 1398 - 9:38
موسیقی سنتی کرمان برنده جایزه سنت پترزبورگ

دردوازدهمین دوره جشنواره فولک در سنت پترزبورگ روسیه به نام اینترفولک، گروه موسیقی سنتی کرمان با نام ارگ صاحب عنوان برتر شد. دانیال دریانی ارگ عضو گروه موسیقی سنتی ارگ کرمان گفت: در دوازدهمین دوره جشنواره فولک در سنت پترزبورگ روسیه به نام اینترفولک دو برنامه یک بخش رقابتی و یک کنسرت در یک مرکز […]

دردوازدهمین دوره جشنواره فولک در سنت پترزبورگ روسیه به نام اینترفولک، گروه موسیقی سنتی کرمان با نام ارگ صاحب عنوان برتر شد.

دانیال دریانی ارگ عضو گروه موسیقی سنتی ارگ کرمان گفت: در دوازدهمین دوره جشنواره فولک در سنت پترزبورگ روسیه به نام اینترفولک دو برنامه یک بخش رقابتی و یک کنسرت در یک مرکز فرهنگی داشتیم.

او افزود: جایزه ویژه هیات داوران به دلیل حفظ و پاسداشت ساز‌های محلی و ملی یک کشور ، به گروه موسیقی ارگ داده شد که برای ما خیلی ارزشمند بود.

عضو گروه موسیقی سنتی ارگ کرمان گفت: لباس‌های گروه ارگ در این جشنواره طرح پته بود و هدف از این لباس‌ها معرفی پته کرمان بود که این در کسب این جایزه تاثیر داشت.

دریانی درباره چگونگی حضور در این فستیوال گفت:ما برای شرکت در این فستیوال مکاتباتی با برگزار کنندگان داشتیم و این‌گونه نبوده که فراخوان داشته باشد و هر گروهی می‌توانست با فرستادن نمونه کار شرکت کند، ولی باید از فیلتر‌هایی رد می‌شدند.

او تصریح کرد: هدف گروه از شرکت در این فستیوال حضور در فستیوال به لحاظ فنی و چه به لحاظ سطح کیفی بوده است.

گروه موسیقی سنتی ارگ کرمان به تازگی کارخود را شروع کرده و این اولین اجرای رسمی آن به حساب می آید.

دوازدهمین دوره جشنواره فولک در سنت پترزبورگ روسیه به نام اینترفولک از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ نوامبر با حضور ۴۲ گروه از ۱۳ کشور در قسمت‌های مختلف برگزار شد، که گروه موسیقی ارگ از کرمان برنده جایزه این جشنواره شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8498

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.