• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

موضع رسمی باشگاه استقلال درباره برکناری استراماچونی

  • کد خبر : 7006
  • 03 مهر 1398 - 10:27
موضع رسمی باشگاه استقلال درباره برکناری استراماچونی

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آندره‌آ استراماچونی مربی بادانش و خوبی است که در بالاترین سطح فوتبال دنیا مربیگری کرده است، تصریح کرد که سرمربی ایتالیایی این تیم برکنار نخواهد شد. «اسماعیل خلیل‌زاده» روز سه‌شنبه اظهار داشت: استقلال شایسته شکست در شهرآورد نبود و روی یک اتفاق و حادثه دروازه این تیم […]

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آندره‌آ استراماچونی مربی بادانش و خوبی است که در بالاترین سطح فوتبال دنیا مربیگری کرده است، تصریح کرد که سرمربی ایتالیایی این تیم برکنار نخواهد شد.
«اسماعیل خلیل‌زاده» روز سه‌شنبه اظهار داشت: استقلال شایسته شکست در شهرآورد نبود و روی یک اتفاق و حادثه دروازه این تیم باز شد.
وی افزود: تمامی مجموعه باشگاه استقلال از شکست مقابل پرسپولیس ناراحت و متاثر هستند و توقع این را نداشتند تا در این شهرآورد مغلوب شویم.
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این مدت تلاش زیادی از خود نشان دادند تا بستر لازم را برای موفقیت این تیم فراهم کنند. آن‌ها که نمی‌توانند به زمین رفته و برای استقلال بازی کنند.
خلیل‌زاده تصریح کرد: پرسپولیس بازی خوبی را مقابل استقلال به نمایش نگذاشت و با چاشنی شانس در شهرآورد به پیروزی رسید.
وی تاکید کرد: «امیرحسین فتحی» با قدرت به کارش در استقلال ادامه می‌دهد و اعضا ی‌هیات مدیره از مدیرعامل آبی‌پوشان حمایت می‌کند.
خلیل‌زاده درباره شایعه برکناری استراماچونی گفت: آندره‌آ استراماچونی مربی بادانش و خوبی است که در بالاترین سطح فوتبال دنیا مربیگری کرده است او مورد تایید هیات مدیره استقلال بوده در هفته‌های آتی توانایی‌های فنی‌اش را نشان می‌دهد.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که باتوجه به نتایج ضعیف استقلال برای بازیکنان جریمه در نظر گرفته خواهد شد یا خیر اعلام کرد: این موضوع فعلا منتفی شده است.
خلیل‌زاده در پایان گفت: به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال از هواداران عزیز این تیم عذرخواهی کرده و این قول را به آن‌ها می‌دهم در هفته‌های آینده استقلال نتایج خوبی کسب کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7006
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.