• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10
سرمربی آرمان گهر:

موقعیت های خوبی را در دیدار برابر داماش از دست دادیم

  • کد خبر : 6546
  • 13 شهریور 1398 - 10:57
موقعیت های خوبی را در دیدار برابر داماش از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: در دیدار برابر داماش فرصت های مناسبی را از دست دادیم. قاسم شهبا سه شنبه شب در پایان دیدار تیم های داماش و آرمان گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی در رشت اظهار داشت: با توجه به موقعیت های خوبی که داشتیم ، می توانستیم با […]

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: در دیدار برابر داماش فرصت های مناسبی را از دست دادیم.

قاسم شهبا سه شنبه شب در پایان دیدار تیم های داماش و آرمان گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی در رشت اظهار داشت: با توجه به موقعیت های خوبی که داشتیم ، می توانستیم با نتیجه مساوی از زمین بازی خارج شویم.

وی افزود: ما در دیدار برابر داماش گیلان چند موقعیت بسیار مناسب را در محوطه جریمه این تیم به دست آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم از این فرصت ها سود ببریم و بازیکنان ما قدر این موقعیت ها را ندانستند و در نهایت متحمل شکست شدیم.

وی ادامه داد: البته هر دو تیم داماش و آرمان گهر سیرجان در این دیدار خوب ظاهر شدند و فرصت های مناسبی نیز برای هر دو تیم به وجود آمد اما در نهایت تیم داماش از اشتباه ما سود برد و با به ثمر رساندن یک گل، پیروز این میدان شد.

سرمربی آرمان گهر سیرجان اضافه کرد: با توجه به شناختی که از داماش داشتیم، این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در این دیدار نیز از نقاط ضعف داماش استفاده کردیم و فرصت های مناسبی نیز نصیب ما شد ولی هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم نیز، تیم داماش با پرس کردن از داخل زمین ما و نفوذ از جناح راست را در دستور کار داشت اما با تعویض هایی که انجام دادیم، این حربه داماش را خنثی کردیم و اجازه ندادیم که این تیم دراین نیمه به گل دست یابد.

شهبا در ادامه تصریح کرد: امیدواریم که در بازی های آتی بتوانیم از فرصت های به دست آمده بهتر سود برده و در نهایت با ارایه بازی های زیبا، نتایج قابل قبولی را نیز کسب کنیم.

تیم های فوتبال داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان غروب سه شنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید و با کسب ۱۰ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6546

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.